- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Την σύμπραξη Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ), μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας, ανακοίνωσε σήμερα ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Αθήνας.
Για πρώτη φορά ο Δήμος Αθηναίων, η Aegean και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν τις δυνάμεις τους έχοντας έναν κοινό στόχο: Την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλον τον χρόνο. Το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece, ενώ η χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης και για τον Δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative.
Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο έχει την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας, αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα ψηφιακά μέσα (ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter). Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές.
Ο κ. Καμίνης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις να είναι δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά μας. Η σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας που ανακοινώνουμε σήμερα, είναι μια άνευ προηγουμένου συνεργασία, με πρώτη έμπρακτη πρωτοβουλία την έναρξη αυτής της πρωτοποριακής καμπάνιας. Η Αθήνα επανακάμπτει με ανοδική τροχιά στη διεθνή τουριστική αγορά, ανατρέποντας αποφασιστικά την εικόνα των πρώτων χρόνων της κρίσης. Για μια ακόμη φορά οι μεγάλες συνεργασίες μάς βάζουν στην πρωτοπορία».