- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σε δύσκολη καμπή βρίσκεται η επέκταση του μετρό της Αθήνας προς Πειραιά, καθώς σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», τους τελευταίους μήνες ο μετροπόντικας έχει «κολλήσει» ανάμεσα στη Νίκαια και στα Μανιάτικα, λόγω των σπηλαιώσεων που συναντά στην πορεία του.
Ο δε δυσκολότερος εκ των σταθμών, εκείνος του Πειραιά, προχωρεί με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς και βρίσκεται πλέον πολύ πίσω από το χρονοδιάγραμμα. Η εταιρεία «Αττικό Μετρό» διατηρεί την αισιοδοξία της, εκτιμώντας ότι τα προβλήματα μπορούν σύντομα να ξεπεραστούν.
Στα μεγάλα τεχνικά έργα, όπως είναι το μετρό, οι εργασίες πρέπει να ακολουθούν μια συγκεκριμένη σειρά. Έτσι, οποιοδήποτε πρόβλημα επηρεάζει την αλληλουχία των εργασιών «καθυστερεί» το χρονοδιάγραμμα. Αυτό έχει συμβεί και στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά (από Αγία Μαρίνα έως Δημοτικό Θέατρο, 6 σταθμοί).
Ο μετροπόντικας, που ξεκίνησε να σκάβει και πάλι από τον Μάρτιο (μετά ένα διάστημα απραξίας, λόγω των capital controls και χρηματοδοτικών προβλημάτων), είχε στόχο να φθάσει στον σταθμό Μανιάτικων τον Αύγουστο. Ωστόσο στο μέσον της διαδρομής από τη Νίκαια συνάντησε υπόγειες σπηλαιώσεις, οι οποίες πρέπει να κλειστούν με «ενέσεις» τσιμέντου προκειμένου να εξασφαλιστεί η ευστάθεια της σήραγγας. «Την περίοδο αυτή κινούμαστε πιο αργά, λόγω των έγκοιλων. Πιστεύουμε ότι απομένουν 50-100 μέτρα μέχρι να βελτιωθεί το υπέδαφος και να ανακτήσουμε τους κανονικούς μας ρυθμούς», εξηγεί στην «Κ» στέλεχος της κατασκευαστικής κοινοπραξίας (J&P ΑΒΑΞ, Ghella, Alstom Transport).
Σύμφωνα πάντα με την «Καθημερινή», τα προβλήματα δεν τελειώνουν εδώ. Ο σταθμός Μανιάτικων δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, καθώς για διάφορους εξωγενείς παράγοντες καθυστέρησε η έναρξη των εργασιών. Έτσι, δεν είναι βέβαιο ότι, όταν ο μετροπόντικας διανύσει την υπολειπόμενη απόσταση, ο σταθμός θα είναι έτοιμος ώστε να τον διασχίσει και να συνεχίσει προς τον σταθμό του Πειραιά.