- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας οι εργαζόμενοι στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς της Αθήνας. Στην ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι εξηγούν πως προχωρούν στη στάση εργασίας καθώς θέλουν να «καταγγείλουν με αυτόν τον τρόπο την κακοδιαχείριση στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα Μετρό, Τραμ και Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος».
Τα Σωματεία Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ), Σύλλογος εργαζομένων Τραμ (ΣEΤ) και Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ, σε κοινή ανακοίνωση τους σημειώνουν ότι στο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που αποτελεί και παράρτημα του τελευταίου νόμου (4337/15), δεν υπάρχει κάποιος στρατηγικός σχεδιασμός, ούτε ποσοτικά στοιχεία -προβλέψεις ή στόχοι- που να εκτιμούν το όφελος που θα προκύψει. Εν αντιθέσει, από τα στοιχεία που περιγράφει, όπως υποστηρίζουν οι σύλλογοι των εργαζομένων, το βέβαιο είναι ότι οι «περικοπές δαπανών και προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών, θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από εργολάβους. Προφανώς επίσης, η «οικονομία κλίμακας» που ενδεχομένως θα προκύψει, θα χρησιμοποιηθεί ως αμοιβή του όποιου εξωτερικού-διεθνούς συμβούλου που θα αναλάβει το έργο του σχεδιασμού. Τέλος, στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά στα προβλήματα των «ελλείψεων σε τροχαίο υλικό στην Γραμμή 1, καθώς και στο χρονίζον πρόβλημα της παραλαβής των συρμών 3ης σειράς στο Μετρό».