- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ακτοπλοϊκή εταιρεία αναγκάζεται να υποχωρήσει και να δώσει αποζημίωση 740 ευρώ σε επιβάτιδα πλοίου για απώλεια αποσκευής, μετά από παρέμβαση του Συνήγορου του Πολίτη.
Στο ταξίδι με πλοίο από Χανιά προς Πειραιά η επιβάτιδα παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Όταν έφτασε στην Αθήνα, κατά την παραλαβή των αποσκευών, διαπίστωσε ότι η μία είχε χαθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να περιμένει 10 ημέρες.
Στη συνέχεια δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα.
Οι δέκα ημέρες πέρασαν και η επιβάτιδα δεν είχε κανένα νέο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είχε, δεν απαντούσε κανείς. Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί.
Η αναπληρώτρια Συνήγορος Αθηνά Κοντογιάννη δήλωσε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης.
Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ