- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Έλλειμμα για πρώτη φορά μετά από χρόνια δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία των αθηναϊκών συγκοινωνιών από τον προϋπολογισμό του 2016, που ανακοινώθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση χτες Δευτέρα.
Λεπτομερέστερα, τα στοιχεία των Σταθερών Συγκοινωνιών (ηλεκτρικός, μετρό, τραμ) και των Οδικών Συγκοινωνιών (λεωφορεία, τρόλεϊ), δείχνουν ότι το φετινό έλλειμμα προβλέπεται να φτάσει τα 77 εκ. ευρώ.
Κι αυτό ενώ τα χρόνια 203 –14, μετά την αναδιάρθρωση του 2011, οι αστικές συγκοινωνίες ήταν κερδοφόρες, ενώ το 2015 η κυβέρνηση είχε ήδη «καταφέρει» να πετύχει έλλειμμα 47 εκ. ευρώ.
Μερικά ακόμα δεδομένα που δείχνουν ότι η γενική διάλυση είναι προ των πυλών:
· Από τα 2.100 λεωφορεία κυκλοφορούν 900
· Από τα 450 τρόλεϊ κυκλοφορούν 190
· Μόνο 1 στους 7 επιβάτες «χτυπάει» εισιτήριο
· Οι 109.000 κάρτες απεριόριστων διαδρομών του 2015 έχουν πέσει στις 68.000 το 2016
· Η κρατική επιχορήγηση του 2015 (84 εκ. ευρώ) δεν έχει ακόμα καταβληθεί
· Μαζί με τους άνεργους, δεν πληρώνουν (επίσημα) εισιτήριο ούτε οι ένστολοι (στρατός και σώματα ασφαλείας)
· Τα διάφορα υπουργεία χρωστάνε στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών 140 εκ. ευρώ
· 450 προσλήψεις οδηγών και τεχνιτών είναι στα συρτάρια του υπουργείου από τα τέλη του 2014
· Οι συνεχείς απεργίες και στάσεις εργασίας των συνδικαλιστών (όπως αυτές τις μέρες στις σταθερές συγκοινωνίες) χειροτερεύουν ολοένα την κατάσταση και απαξιώνουν τα δημόσιο μέσα συγκοινωνίας.