- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Γαλλία: Μάρκα ρούχων προκαλεί αντιπαράθεση ντύνοντας με χιτζάμπ τον Πύργο του Άιφελ
Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «προκλητική»
Γαλλία: Μάρκα ρούχων προκαλεί αντιπαράθεση ντύνοντας με χιτζάμπ τον Πύργο του Άιφελ - Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «προκλητική»
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γαλλία ένα διαφημιστικό βίντεο της ολλανδικής εταιρείας ρούχων Merrachi, το οποίο απεικονίζει τον Πύργο του Άιφελ καλυμμένο με χιτζάμπ (ισλαμική μαντήλα).
Η μάρκα ρούχων Merrachi, η οποία είναι προς το παρόν μόνο μια εμπορική ιστοσελίδα στη Γαλλία, δημοσίευσε στο TikTok ένα 3D κινούμενο διαφημιστικό βίντεο, στο οποίο ο Πύργος του Άιφελ φαίνεται να φοράει ένα Ισλαμικό πράσινο πέπλο. Πάνω από τις εικόνες, η εταιρεία γράφει: «Η γαλλική κυβέρνηση μισεί να βλέπει τον Merrachi να φτάνει (στην Γαλλία)», υπονοώντας το άμεσο άνοιγμα ενός εμπορίου. Κατά τη συγγραφή του παρόντος άρθρου, το σήμα διαθέτει μόνο ένα κατάστημα στην Ευρώπη, στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, από όπου προέρχεται.
Η εταιρεία στη λεζάντα του βίντεο γράφει «Θυμάστε όταν απαγόρευσαν το χιτζάμπ;», σχολιάζοντας τους περιορισμούς που επιβάλλει η Γαλλία στην ισλαμική ενδυμασία.
@bymerrachi Remember when they banned the hijab? 👀 #merrachi #modestfashion
♬ original sound - MERRACHI
Ωστόσο, η Figaro αναφέρει πως το χιτζάμπ, που καλύπτει τα μαλλιά των γυναικών, δεν έχει απαγορευτεί ποτέ στη Γαλλία σε δημόσιους χώρους, σε αντίθεση με τη «μπούρκα» που κρύβει το πρόσωπο.
Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει πως η χιτζάμπ όμως απαγορεύεται στα δημόσια σχολεία, κολέγια και λυκεία, σύμφωνα με το νόμο για τα επιδεικτικά θρησκευτικά σύμβολα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν επίσης να τηρούν την υποχρέωση της ουδετερότητας και να μην εκδηλώνουν τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Στην επιχείρηση, η χρήση της χιτζάμπ είναι στην κρίση του εργοδότη.
Στον ιστότοπό της, η εταιρεία παρουσιάζεται ως μια μάρκα ρούχων, που εκμεταλλεύεται το Ραμαζάνι για να αναδείξει τα αμπάγια, τα πέπλα και τα μακρά φορέματα που πωλούνται από μερικές δεκάδες ευρώ σε περισσότερα από 120 ευρώ. Η ιδρυτής της, Nada Merrachi, παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα ως μία από τις "πρωτοπόριες της μετριοπαθούς μόδας", ελπίζοντας να γίνει «αποφασιστική» για την «βελτίωση» της βιομηχανίας της μόδας, ώστε να ενσωματώσει την «ενότητα και την ενσωμάτωση».
Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προκλητική.
Με πληροφορίες από Le Figaro
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η υπόθεση πήρε απρόσμενη τροπή όταν δημοσιογράφοι επικοινώνησαν με το νοσοκομείο
Παρόλα αυτά, ο ίδιος δηλώνει ότι μιλά με τον Τραμπ περισσότερο από ποτέ
Γνωστή ως North Coast 500 (NC500), λανσαρίστηκε το 2015
Η υπόθεση άνοιξε έναν πολιτικό ασκό του Αιόλου
Κάθε πλευρά παρουσιάζει διαφορετικές εκδοχές για τη συμπεριφορά του
H δικαστική απόφαση επανέφερε στο προσκήνιο τη συζήτηση για την ενδοοικογενειακή βία
Σε αντίθεση με πλατφόρμες όπως η Meta, που βασίζονται κυρίως στο κοινωνικό δίκτυο φίλων και ακολούθων
Το timing δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύστοχο
Έγγραφα του FBI αποκαλύπτουν το εύρος της κακοποίησης ανηλίκων
Καταγγέλλουν το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για καθυστερήσεις και αδιαφάνεια
Αεροπορικές και χερσαίες επιθέσεις μετά τη φονική ενέδρα στην Παλμύρα - Σκληρό μήνυμα Τραμπ
Το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ εξέδωσε τον πρώτο όγκο αρχείων - Αντιδράσεις για λογοκρισία
Η κατάχρηση φαίνεται ότι έγινε μέσω πλαστών συμφωνητικών για ενοικιάσεις αυτοκινήτων
Ο Μοχάμεντ Τζαβάντ Βαφέι Σάνι συνελήφθη το 2020 για συμμετοχή σε διαμαρτυρίες
Σφοδρή αντίδραση των Δημοκρατικών
Ο δύο ετών Εμίλ είχε εξαφανιστεί από το σπίτι των παππούδων του στις 8 Ιουλίου 2023
«Έχω το δικαίωμα να λέω αυτό που σκέφτομαι», δήλωσε ο πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας
Παρόμοιες εικόνες έχει να δει η χώρα από τον Απρίλιο του 2024
Οι κακοποιοί έδεσαν τη γυναίκα και τον σύντροφό της, τους οποίους «χτυπούσαν για σχεδόν 2 ώρες»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.