Κοσμος

Apple: Συγκινεί η νέα της χριστουγεννιάτικη διαφήμιση

Τονίζει την χρήση του AirPods Pro 2 ως βοήθημα βαρηκοΐας

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αυτή η διαφήμιση συνεχίζει την παράδοση της Apple να δημιουργεί συναισθηματικά φορτισμένες εορταστικές καμπάνιες

Η Apple μοιράστηκε σήμερα την ετήσια διαφήμιση της γιορτινής περιόδου και είναι και φέτος συγκινητική. Το βίντεο τιτλοφορείται «Heartstrings» και υπογραμμίζει τη νέα λειτουργία ακουστικού βαρηκοΐας στο AirPods Pro 2 με μια συγκινητική στιγμή ενός πατέρα και της κόρης του το πρωί των Χριστουγέννων.

«Για πολλούς από εμάς, ο ήχος και το πώς ακούμε διαμορφώνουν το πώς συνδεόμαστε με τον κόσμο γύρω μας», λέει η Apple, στην περιγραφή του βίντεο. «Ωστόσο, τα άτομα με απώλεια ακοής περιμένουν κατά μέσο όρο 10 χρόνια πριν υποβληθούν σε έλεγχο ακοής και τοποθετήσουν ακουστικά βαρηκοΐας. Αφήνοντας εκατομμύρια να μην γνωρίζουν ότι ζουν με απώλεια ακοής και χωρίς τη βοήθεια που χρειάζονται».

Η δυνατότητα κλινικής ποιότητας βοηθήματος ακοής της Apple στο AirPods Pro 2 εξακολουθεί να δίνεται σταδιακά σε όλο τον κόσμο. Προς το παρόν είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σουηδία, την Ελβετία, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, τη Νέα Ζηλανδία και σε επιλεγμένες άλλες χώρες.

Η λειτουργία απαιτεί AirPods Pro 2 με έκδοση υλικολογισμικού 7B19 ή νεότερη, σε συνδυασμό με συμβατό iPhone ή iPad με iOS 18.1 ή iPadOS 18.1 ή νεότερη έκδοση. Το AirPods Pro 2 απέκτησε επίσης χαρακτηριστικά τεστ ακοής και προστασίας ακοής σε επιλεγμένες χώρες.

Αυτή η διαφήμιση συνεχίζει την παράδοση της Apple να δημιουργεί συναισθηματικά φορτισμένες εορταστικές καμπάνιες που γιορτάζουν τη σύνδεση της τεχνολογίας με τις προσωπικές εμπειρίες.