Κοσμος

Το αφεντικό της Jaguar υπερασπίζεται τη νέα διαφήμιση εν μέσω «χυδαίου μίσους» στο διαδίκτυο

Έντονη κριτική στα social media για την καμπάνια - «Πουλάτε αυτοκίνητα;», σχολίασε ο Έλον Μασκ

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το αφεντικό της Jaguar υπερασπίζεται τη νέα διαφήμιση παρά την έντονη κριτική - Η καμπάνια περιλαμβάνει μοντέλα με πολύχρωμα ρούχα αλλά χωρίς αυτοκίνητο

Το αφεντικό της Jaguar υπερασπίστηκε την απομάκρυνση της εταιρείας από τα «παραδοσιακά στερεότυπα της αυτοκινητοβιομηχανίας», αφού ένα κλιπ της νέας της διαφήμισης αντιμετωπίστηκε με καταιγισμό «χυδαίου μίσους και μισαλλοδοξίας» στο διαδίκτυο.

Αυτή την εβδομάδα, η Jaguar Land Rover, η πολυτελής βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που ανήκει στην ινδική Tata Motors, δημοσίευσε ένα κλιπ 30 δευτερολέπτων στο X με μοντέλα με έντονα χρωματιστά ρούχα σε εξίσου ζωηρά σκηνικά, χωρίς αυτοκίνητο ή το παραδοσιακό λογότυπο της εταιρείας με το αιλουροειδές.

«Αν παίξουμε με τον ίδιο τρόπο που παίζουν όλοι οι άλλοι, απλά θα μας πνίξουν. Γι' αυτό δεν πρέπει να εμφανιστούμε σαν μάρκα αυτοκινήτων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Jaguar, Ρόντον Γκλόβερ στους Financial Times για την καμπάνια «copy nothing» της εταιρείας.

H νέα διαφήμιση της Jaguar διχάζει το διαδίκτυο

Η νέα διαφήμιση και το rebrand προκάλεσαν αντιδράσεις στο διαδίκτυο, μεταξύ άλλων στο X, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας, Έλον Μασκ, έγραψε: «Πουλάτε αυτοκίνητα;».

Σε απάντηση, ο Γκλόβερ είπε: «Ναι. Θα θέλαμε πολύ να σας δείξουμε» και προσκάλεσε τον Μασκ στο Μαϊάμι τον επόμενο μήνα, όπου η εταιρεία παρουσιάζει μια δημόσια εγκατάσταση για το rebrand στην εβδομάδα τέχνης του Μαϊάμι.

Ο Γκλόβερ δήλωσε στους FT ότι ενώ η ανταπόκριση στην καμπάνια, η οποία συγκέντρωσε περισσότερες από 160 εκατομμύρια προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήταν «πολύ θετική», δήλωσε ότι απογοητεύτηκε από το «χυδαίο μίσος και τη μισαλλοδοξία» στα σχόλια απέναντι σε όσους εμφανίζονται στο βίντεο.

«Πρόκειται για μια επανεφεύρεση που επαναφέρει την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντας στις αξίες που την έκαναν κάποτε τόσο αγαπητή, αλλά καθιστώντας την επίκαιρη για το σύγχρονο κοινό», δήλωσε ο Τζέρι ΜακΓκόβερν, επικεφαλής του τμήματος δημιουργικού της Jaguar.

Όντας ο μεγαλύτερος εργοδότης της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, επίσημα γνωστός ως JLR, η Jaguar αγκαλιάζει τα ηλεκτρικά οχήματα, αν και πιο αργά από τους ανταγωνιστές του, έχοντας πραγματοποιήσει πρόσφατα επενδύσεις για την κατασκευή υβριδικών αυτοκινήτων και την προετοιμασία για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με τις πρώτες παραδόσεις του ηλεκτρικού Range Rover, που κατασκευάζεται στο κύριο εργοστάσιό του στο Σόλιχελ, στα Δυτικά Μίντλαντς, στα τέλη του επόμενου έτους.

Ο Τζέιμς Ράμσντεν, εκτελεστικός δημιουργικός διευθυντής του γραφείου σχεδιασμού Coley Porter Bell στο Λονδίνο, δήλωσε ότι το rebrand είναι η «ριζική επανεφεύρεση» μιας επιχείρησης που θέλει να απευθυνθεί στη νέα γενιά.

«Είναι απλά κρίμα που απομακρύνθηκε από μερικά από τα εικονικά, πολύτιμα και όμορφα σύμβολα που έχουν διαμορφώσει το DNA της μάρκας εδώ και γενιές», δήλωσε ο Ράμσντεν στο Adweek. «Αν πρόκειται να “σπάσεις το καλούπι”, καλύτερα να έχεις μια σπουδαία γκάμα αυτοκινήτων γεμάτη καινοτομίες και σχεδιαστική γραμμή, με μια νέα εμπειρία αγοραστών, έτοιμη να λανσαριστεί... αυτό περιμένουμε να το δούμε».

(Με πληροφορίες του Guardian)

Διαβάστε ακόμη → Η νέα διαφήμιση της Jaguar αναστατώνει και προκαλεί σάλο