- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το πρώτο του μήνυμα στο Twitter με θέμα το κάπνισμα ανέβασε ο ισλαμιστής, συντηρητικός και τεχνοφοβικός πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. «Πείστηκε για τη χρησιμότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Έχασε ο Ερντογάν κάθε εχθρική διάθεση απέναντι στο Twitter;», αναρωτιέται ο βρετανικός Guardian και υπενθυμίζει ότι ο πρόεδρος της Τουρκίας έχει χαρακτηρίσει το μέσο «μαχαίρι στα χέρια ενός δολοφόνου» και ότι δεν θέλει να έχει καμία σχέση με αυτό.
Ωστόσο, ο κ. Ερντογάν, ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Κολομβία, ξαφνικά ανέβασε ένα μήνυμα 140 χαρακτήρων κατά του καπνίσματος.
«Αποδείξτε τη βούλησή σας εναντίον αυτού του δηλητηρίου και #μην υποκύπτετε στο τσιγάρο, ΡΤΕ» ήταν το μήνυμα που ανήρτησε ο πρόεδρος με αφορμή την εθνική ημέρα κατά του καπνίσματος στην Τουρκία. Το tweet αναρτήθηκε σε έναν λογαριασμό (RT_Erdogan) τον οποίο μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσαν οι οπαδοί του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν όμως τον οποίον ελέγχουν πλέον οι συνεργάτες του προέδρου ως επίσημο λογαριασμό του Τούρκου πρόεδρου. «Ο εν λόγω λογαριασμός μόλις άνοιξε. Είναι ο προσωπικός της εξοχότητάς του και θα φέρει την υπογραφή RTE», δήλωσε ο επικεφαλής δημοσίων σχέσεων και ΜΜΕ του προεδρικού γραφείου της Τουρκίας. Πρόσθεσε ότι τα μηνύματα που θα ανεβαίνουν από το επιτελείο επικοινωνίας του Προέδρου δεν θα φέρουν την υπογραφή του Ερντογάν.
Το ξαφνικό τιτίβισμα του Ερντογάν προκάλεσε σύγχυση στους χρήστες των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης που έχουν συνηθίσει τον Τούρκο πρόεδρο να καταφέρεται εναντίον του διαδικτύου. Από την πλευρά του ο διευθυντής επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας δεν εξήγησε τους λόγους που ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αποφάσισε να «δραστηριοποιηθεί» στους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης.
Εν τω μεταξύ η Τουρκία είναι η χώρα που κατέθεσε πέντε φορές περισσότερα αιτήματα «απόσυρσης περιεχομένου» από τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Twitter.