- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Άρωμα για σκύλους κυκλοφόρησε από την Dolce & Gabbana - Κοστίζει 99 ευρώ - Η πολυτελής ιταλική μάρκα κάνει τα πρώτα της βήματα στην αγορά κατοικίδιων ζώων.
Αν το αξίωμα ότι ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου έχει βάση, η Dolce & Gabbana το αναβαθμίζει με την παρουσίαση νέου της αρώματος, το οποίο απευθύνεται στα αγαπημένα τετράποδα.
Ένας σκύλος βρίσκεται στο επίκεντρο της τελευταίας καμπάνιας του ιταλικού οίκου μόδας, για ένα άρωμα χωρίς οινόπνευμα το οποίο διαφημίζεται με φράσεις όπως «αγάπη δίχως όρους».
«Είμαι ντελικάτος, αυθεντικός, χαρισματικός», ξεκινά η διαφήμιση της Dolce & Gabbana, στην οποία πρωταγωνιστούν ένα ντάτσχουντ, ένα τσιουάουα και ένα μπισόν φριζέ, όλα σκαρφαλωμένα σε σκαμνί. «Γιατί δεν είμαι απλά ένας σκύλος, είμαι ο Fefé».
Άρωμα για σκύλους με τιμή 99 ευρώ από την Dolce & Gabbana
Με το αντίτιμο των 99 ευρώ, οι ιδιοκτήτες μπορούν να κάνουν τα κατοικίδιά τους να μυρίζουν τις ζεστές νότες του αιθέριου ελαίου υλάνγκ-υλάνγκ, του μόσχου και του σανταλόξυλου.
Το νέο πολυτελές άρωμα για σκύλους έχει μια επίχρυση πατούσα 24 καρατίων στο γυάλινο μπουκάλι και στους πελάτες προσφέρεται ένα αποκλειστικό κολάρο σκύλου Dolce & Gabbana με ετικέτα.
Αλλά το αν υπάρχει αγορά για το Fefé, που πήρε το όνομά του από τον σκύλο του συνιδρυτή της μάρκας Domenico Dolce, μένει να το δούμε.
Τα αρώματα για σκύλους δεν αποτελούν καινούργιο φαινόμενο, αλλά το εγχείρημα είναι πρωτόγνωρο για κορυφαίο οίκο μόδας.
Βιομηχανία δισεκατομμυρίων γύρω από τα κατοικίδια
Μέχρι το 2030, η παγκόσμια βιομηχανία κατοικίδιων ζώων, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την κτηνιατρική περίθαλψη, τις τροφές για κατοικίδια και τα φαρμακευτικά προϊόντα, αναμένεται να εκτιναχθεί στα 500 δισ. δολάρια από τα 320 δισ. δολάρια ετησίως, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg το 2023.
Όπως δήλωσε η Ντιάνα Ροσέρο-Πένα, αναλύτρια του Bloomberg και συγγραφέας της έκθεσης: «Βλέπουμε μια σημαντική αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για τα κατοικίδια ζώα και αναμένουμε να τη δούμε να συνεχίζεται μέχρι το 2030. Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αντικείμενα για τα κατοικίδια ζώα τους».
(Με πληροφορίες του Guardian)