Κοσμος

«Αξιοποίησε την ψήφο σου»: Πάνω από 190 εκατ. προβολές για το σποτ του ΕΚ

Το 4λεπτο φιλμ με τη συμμετοχή 54 ατόμων «για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα»

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με το σύνθημα «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για σένα.»
Η καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με το σύνθημα «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για σένα.» © Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Ευρωεκλογές 2024: Οι προβολές για το σποτ του ΕΚ - Το 4λεπτο φιλμ με τη συμμετοχή 54 ατόμων  «για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα»

Πάνω από 190 εκατ. φορές από τις 29 Απριλίου έχει προβληθεί το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που υπογραμμίζει τη σημασία της εκλογικής διαδικασίας και της διαφύλαξης της δημοκρατίας, ενόψει των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου.

Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για σένα. Ευρωπαϊκές εκλογές, 9 Ιουνίου 2024

Ευρωεκλογές 2024: Το σποτ του ΕΚ ξεπέρασε τις 190 εκατ. προβολές

Το βίντεο αυτό, το οποίο αποτελεί το κύριο εργαλείο των ενημερωτικών δράσεων του Κοινοβουλίου για τις εκλογές, αποτελείται από μαρτυρίες ηλικιωμένων πολιτών από διάφορες χώρες της ΕΕ που αφηγούνται στις επόμενες γενιές τις ιστορίες τους για τη δημοκρατία - υπογραμμίζοντας ότι η δημοκρατία και οι εκλογές δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.

Εκτός από τις 190 εκατομμύρια προβολές (έως τις 12 Μαΐου) σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοτόπους «streaming», «έξυπνες» τηλεοράσεις και οθόνες κινητών τηλεφώνων, το βίντεο στις διάφορες μορφές του για την τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει προβληθεί μέχρι στιγμής από περισσότερα από 63 τηλεοπτικά κανάλια σε 21 χώρες και θα συνεχίσει να προβάλλεται τις επόμενες εβδομάδες.

«Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα»

Με το σλόγκαν «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα» η δεύτερη φάση της θεσμικής προεκλογικής εκστρατείας του Κοινοβουλίου αναδεικνύει τη σημασία της δημοκρατίας. Πιο συγκεκριμένα, το κεντρικό βίντεο της εκστρατείας διερευνά περαιτέρω την ιστορία πολλών ευρωπαϊκών χωρών και τη σημασία της προστασίας των δημοκρατικών αξιών και αρχών.

Στο 4λεπτο φιλμ πρωταγωνιστούν σύγχρονοι αφανείς ήρωες, επιζώντες πολέμων και αυταρχικών καθεστώτων, οι οποίοι συνειδητοποίησαν στη ζωή τους τι σημαίνει να ζεις χωρίς δημοκρατία. Μιλώντας στα εγγόνια τους και στην κάμερα, αφηγούνται τα βιώματά τους, συγκλονίζουν με τις πληγές που κουβαλούν και θυμίζουν σε όλους μας αβίαστα την ευθύνη να συμμετάσχουμε στην εκλογική διαδικασία και να προστατεύσουμε την ανθρώπινη ελευθερία και τη Δημοκρατία.

Στην καμπάνια του ΕΚ συμμετείχαν συνολικά 54 άτομα, παππούδες-γιαγιάδες και τα εγγόνια τους, από 10 χώρες της ΕΕ. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην Κοπεγχάγη και διήρκησαν 8 ημέρες και το συνολικό υλικό των συνεντεύξεων ξεπέρασε τις 15 ώρες.

Αυξάνεται το ενδιαφέρον για τις ευρωπαϊκές εκλογές

Το 2019 συμμετείχαν στις εκλογές πάνω από τους μισούς πολίτες που είχαν δικαίωμα ψήφου (50,6%). Την άνοιξη του 2024, η έρευνα του Ευρωβαρόμετρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με θέμα τις ευρωπαϊκές εκλογές (στην οποία συμμετείχαν 26.000 πολίτες από όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ) έδειξε ότι πάνω από το 60% των Ευρωπαίων πολιτών ενδιαφέρεται για τις εκλογές που θα διεξαχθούν από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου του 2024. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά έντεκα ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την άνοιξη του 2019, τρεις μήνες πριν από τις προηγούμενες ευρωπαϊκές εκλογές. Επιπλέον, το 71% δηλώνει ότι είναι πιθανό να ψηφίσει, ποσοστό επίσης μεγαλύτερο κατά 10 μονάδες.

Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ακόμη ότι τέσσερεις στους πέντε Ευρωπαίους πολίτες συμφωνούν ότι «η συμμετοχή στις εκλογές είναι σημαντική για να διαφυλαχθεί η δημοκρατία» (81%) και ότι «η συμμετοχή στις εκλογές είναι σημαντική για να εξασφαλιστεί ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές» (84%). Τέλος, πάνω από οκτώ στους δέκα πολίτες (81%) πιστεύουν ότι η προσέλευση στις κάλπες είναι ακόμη πιο σημαντική λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την επικοινωνιακή καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ΕΔΩ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.