Κοσμος

Επιζήσασα της 7ης Οκτωβρίου εμφανίσθηκε στις Κάννες με φόρεμα «Bring them Home» με τα πρόσωπα των ομήρων

Η Laura Blajman-Kadar ήταν στο μουσικό φεστιβάλ Nova την ημέρα της σφαγής

Newsroom
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Laura Blajman-Kadar κατάφερε να κρυφτεί με τον σύζυγό της και επτά φίλους της και να γλυτώσει από την επίθεση της Χαμάς

Η Laura Blajman-Kadar, επιζήσασα της σφαγής της 7ης Οκτωβρίου, περπάτησε στο κόκκινο χαλί του φετινού Φεστιβάλ των Καννών φορώντας ένα κίτρινο φόρεμα με τα πρόσωπα των ομήρων και μια κορδέλα που έγραφε «Bring them home», σύμφωνα με γαλλικά μέσα.

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης στη Γαλλία

Η Blajman-Kadar ήταν στο μουσικό φεστιβάλ Nova την ημέρα της σφαγής από τη Χαμάς και κατάφερε να κρυφτεί με τον σύζυγό της και επτά φίλους της καθώς άκουγαν πυροβολισμούς και δολοφονίες γύρω τους.

Έχει κάνει εκστρατεία ευαισθητοποίησης στη Γαλλία για τη σφαγή και κυκλοφόρησε ένα βιβλίο που περιγράφει τις εμπειρίες εκείνης της ημέρας με τίτλο «Croire en la vie» (Πιστεύοντας στη ζωή).

Λίγο μετά την άφιξή της στο κόκκινο χαλί, αρκετοί σεκιούριτι της ζήτησαν να μην μείνει για πολύ ώρα στο χώρο.

Το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα που χρησιμοποιείται στην εκστρατεία για την απελευθέρωση των ομήρων βοήθησε να τραβήξει την προσοχή σε μια εκδήλωση όπου κυριαρχεί το παραδοσιακό μαύρο κοστούμι.

Τα πρόσωπα στο φόρεμα της Blajman-Kadar είναι μερικοί από τους ομήρους που κρατούνται ακόμα στη Γάζα, συμπεριλαμβανομένων αρκετών φίλων της.

Οι Ισραηλινοί στις Κάννες

Μόνο μία ισραηλινή ταινία θα προβληθεί στις Κάννες φέτος, μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο «It’s Not Time For Pop» του Amit Vaknin.

Η ταινία είναι για μια νεαρή γυναίκα που αποφασίζει να μην παραστεί στο μνημόσυνο του πατέρα της, ο οποίος πέθανε στον Δεύτερο Πόλεμο του Λιβάνου το 2006.

«Είναι μια ταινία για μια νεαρή γυναίκα που θέλει αγάπη αλλά κληρονομεί τον θάνατο», είπε στο Ynet ο Amit Vaknin. «Γύρισα την ταινία τον περασμένο Σεπτέμβριο και μετά τις 7 Οκτωβρίου δεν μπορούσα να αγγίξω το υλικό και να το επεξεργαστώ.

Μόνο μετά από λίγους μήνες επέστρεψα στο μοντάζ».