- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Καναδάς: Σχολεία προσφεύγουν στη δικαιοσύνη σε βάρος των τεχνολογικών κολοσσών, τους οποίους κατηγορούν για διατάραξη της μάθησης.
Έλλειψη προσοχής, κενά στη μάθηση και αυξανόμενη κατάθλιψη μεταξύ των μαθητών: Σχολεία του Καναδά προσέφυγαν στη δικαιοσύνη σήμερα με αγωγές κατά των Instagram, Snapchat και TikTok, εκτιμώντας πως ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι «αδιάψευστος».
Καναδάς: Σχολεία κατά τεχνολογικών κολοσσών
Αυτά τα σχολικά συγκροτήματα του Τορόντο και της Οτάβας, που βρίσκονται στο Οντάριο, την πιο πυκνοκατοικημένη επαρχία του Καναδά, θεωρούν πως οι πλατφόρμες, που έχουν σχεδιαστεί για μια «κατ’ εξακολούθηση χρήση» άλλαξαν τον τρόπο με τον οποία τα παιδιά «σκέφτονται, συμπεριφέρονται και μαθαίνουν».
Και στο τέλος, καλούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία να διαχειριστούν τις συνέπειες.
Είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια πρωτοβουλία λαμβάνει χώρα στον Καναδά. Στην άλλη πλευρά των συνόρων, αμερικανικά σχολεία προσέφυγαν ενώπιον της δικαιοσύνης το 2023.
Αγωγή σε βάρος των Meta, Snapchat, TikTok
Η αγωγή κατατέθηκε σε βάρος της Meta – ιδιοκτήτριας των Facebook και Instagram – όπως επίσης σε βάρος της Snap που κατέχει το Snapchat και του κινεζικού TikTok και της μητρικής εταιρείας του ByteDance.
«Οι επιχειρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να θεωρηθούν υπεύθυνες για την αμέλεια που επέδειξαν και τη ζημιά που προκάλεσαν στην κοινότητά μας στο σύνολό της», τονίζει ο Ντάνκαν Έμπουρι, που εκπροσωπεί το σχολείο Οτάβα-Κάρλετον στη δικαστική μάχη, σε ένα δελτίο τύπου.
Με την αγωγή ζητούν αποζημιώσεις για διατάραξη της μάθησης των παιδιών και του εκπαιδευτικού συστήματος.
«Οι επιπτώσεις της κατ’ εξακολούθηση χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των μαθητών ασκούν σημαντική πίεση στους περιορισμένους πόρους», εκτιμούν τα σχολεία, τα οποία επισημαίνουν την ανάγκη να αποδεσμευτούν επιπλέον μέσα για προγράμματα και προσωπικό που εξειδικεύονται στην ψυχική υγεία.