Κοσμος

Έρχεται η Coca-Cola Spiced: «Πικάντικη ανατροπή» με πρώτη καινούργια γεύση εδώ και χρόνια

Νέο κεφάλαιο στους «πολέμους των αναψυκτικών» - Τα γούστα αλλάζουν μαζί με το δημογραφικό

Newsroom
6’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Coca-Cola Spiced: Νέα μόνιμη γεύση για το διάσημο αναψυκτικό - Η πρώτη εδώ και χρόνια - Το μέτωπο του ανταγωνισμού των ανθρακούχων.

Η βιομηχανία των αναψυκτικών αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα: Το καταναλωτικό κοινό αναζητά ολοένα και περισσότερο νερό και φυσικά ροφήματα, αντιμετωπίζοντας το ηλικίας 137 ετών ανθρακούχο ποτό ως περιστασιακή απόλαυση.

Η Coca-Cola Spiced είναι μέρος της προσπάθειας της εταιρίας να καλύψει τα γούστα που αλλάζουν μαζί με τα δημογραφικά στοιχεία της Αμερικής © The Coca Cola Company

Προκειμένου να αντισταθμίσει την τάση, η Coca-Cola κυκλοφορεί τη γεύση Spiced, πρώτη μόνιμη προσθήκη στην γκάμα αναψυκτικών της εδώ και καιρό. Είναι μέρος της προσπάθειας της Coca-Cola να καλύψει τα γούστα που αλλάζουν μαζί με τα δημογραφικά στοιχεία της Αμερικής.

Coca-Cola Spiced ως απάντηση στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Η Coca-Cola ανακοίνωσε τη νέα γεύση Spiced την Τετάρτη, λέγοντας ότι συνδυάζει την παραδοσιακή γεύση κόκας με γεύσεις βατόμουρου και μπαχαρικών.

Θα είναι διαθέσιμη τόσο σε ποικιλίες με και χωρίς προσθήκη ζάχαρης όταν κυκλοφορήσει στα ράφια των καταστημάτων στις ΗΠΑ και τον Καναδά τις επόμενες εβδομάδες.

Η κόλα αισθάνεται την πίεση του ανταγωνισμού από μικρότερες επωνυμίες που παράγουν γεύσεις εμπνευσμένες από φρούτα, οι οποίες έχουν προσελκύσει την προσοχή των καταναλωτών.

«Η αύξηση των αναψυκτικών με γεύσεις έχει γενικά ξεπεράσει την κόλα για χρόνια, τάση που ενισχύεται από έναν αυξανόμενο πολυπολιτισμικό πληθυσμό», δήλωσε ο Ντιουέιν Στάνφορντ, συντάκτης και εκδότης του Beverage Digest.

Η Coca-Cola αισθάνεται την πίεση του ανταγωνισμού

Οι πωλήσεις παραδοσιακής Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar και Diet Coke αυξήθηκαν κατά μόλις 1% στη Βόρεια Αμερική το 2022, το πιο πρόσφατο έτος για το οποίο η εταιρεία παρείχε πλήρη στοιχεία πωλήσεων. Σε άλλες γεωγραφικές περιοχές, οι πωλήσεις της εταιρίας ξεπεράστηκαν από τη ζήτηση για νερό, τσάι, αθλητικά ποτά και καφέ.

Η Coca-Cola δεν προσθέτει συχνά νέες μόνιμες γεύσεις στη σειρά της: Το Spiced αναψυκτικό έρχεται να προστεθεί στις γεύσεις που πουλάει πάντα, συμπεριλαμβανόμενης της κλασικής γεύσης, καθώς και του κερασιού και της βανίλιας.

Το Spiced επιλέχθηκε επειδή «έχει να κάνει με το να ακολουθούμε τις κατηγορίες τάσεων και να ανταποκρινόμαστε στις προτιμήσεις των καταναλωτών μας», οι οποίοι λαχταρούν πιο τολμηρές και πιο δυνατές γεύσεις, είπε στο CNN η Σου Λιν Τσα, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρίας για τη Βόρεια Αμερική.

Έρευνα της Coca-Cola διαπίστωσε μια «αύξηση της προθυμίας των καταναλωτών να δοκιμάσουν ένα καρυκευμένο ρόφημα» και ότι το βατόμουρο επιλέχθηκε περισσότερες από 5 εκατομμύρια φορές στις μηχανές ποτών Freestyle το 2022, τις οποίες η εταιρεία «συχνά χρησιμοποιεί ως έμπνευση» για νέες γεύσεις, είπε.

«Οι καταναλωτές αναζητούν πιο τολμηρές γεύσεις και πιο περίπλοκα προφίλ γεύσης. Αυτή είναι μια τάση που αρχίσαμε να βλέπουμε στο φαγητό, αλλά και στα ποτά και θεωρήσαμε ότι ήταν ένας μοναδικός χώρος για να παίξουμε», είπε, προσθέτοντας ότι υπήρξε μια «επιθυμία ανακάλυψης» από ανθρώπους που θέλουν να δοκιμάσουν κάτι νέο.

«Φαίνεται ότι η Coca-Cola θέλει να ενώσει αυτή την τάση στη ναυαρχίδα της με την ελπίδα να κάνει τους νέους καταναλωτές να εξετάσουν ολόκληρο το franchise», είπε στο CNN.

Η Coca-Cola Spiced κυκλοφορεί στις 19 Φεβρουαρίου σε κουτιά και μπουκάλια σε διάφορα μεγέθη στα αμερικανικά καταστήματα λιανικής.

(Με πληροφορίες του CNN Business)