- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Snoop Dogg και ο Master P μήνυσαν τη Walmart ισχυριζόμενοι ότι σαμποτάρει την εταιρία δημητριακών Snoop Cereal με στόχο να «πνίξει» το προϊόν τους
Ο ράπερ Snoop Dogg μαζί με τον συνέταιρό του Master P μπήκαν στην αγορά δημητριακών το 2023 με το Snoop Cereal και τώρα ισχυρίζονται ότι υπάρχει συνωμοσία μεταξύ της εταιρίας τροφίμων Post Consumer Brands και της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Walmart με στόχο να «πνίξουν» το προϊόν τους.
Το Snoop Cereal κυκλοφόρησε το περασμένο καλοκαίρι, με τον Master P να δηλώνει ότι η εταιρεία τους, Broadus Foods είναι η πρώτη εταιρεία δημητριακών στις ΗΠΑ που ανήκει σε μαύρους: «Αυτό συμβαίνει για περισσότερα από 100 χρόνια. Ήμασταν καταναλωτές και όχι ιδιοκτήτες. Τώρα όμως αλλάζει αυτό το παιχνίδι». Οι δύο ράπερ στη συνέχεια συνεργάστηκαν με την Post Consumer Brands για την κυκλοφορία του προϊόντος τους.
Σύμφωνα με το Billboard, ο Snoop Dogg και ο Master P κάνουν λόγο για «διαβολικές ενέργειες» και «σκοτεινά deals» καθώς η Post προσπάθησε να «διώξει την Broadus Foods από την αγορά», αφού οι δύο ράπερ αρνήθηκαν να πουλήσουν την εταιρεία τους στην Post «στο σύνολό της».
Κανένα από τα δημητριακά Snoop Cereal δεν εμφανίζονται στα ράφια καταστημάτων
Στη μήνυση που κατατέθηκε την Τρίτη, φέρεται επίσης ότι «η Post ουσιαστικά συνεργάστηκε με τη Walmart για να διασφαλίσει ότι κανένα από τα κουτιά Snoop Cereal δεν θα εμφανιστούν ποτέ στα ράφια των καταστημάτων». Η μήνυση ισχυρίζεται ότι «τα δημητριακά δηλώθηκαν ψευδώς ότι έχουν εξαντληθεί στα σούπερ μάρκετ, με κουτιά να φυλάσσονται κρυμμένα σε αποθήκες, έχοντας πάρει την εντολή να μην βγαίνουν στα ράφια των καταστημάτων».
Η Post Consumer Brands δεν έχει απαντήσει ακόμη στις καταγγελίες, ενώ η Walmart ανέφερε σε δήλωσή της ότι «η εταιρεία εκτιμά τις σχέσεις με τους προμηθευτές και έχει μακρά ιστορία υποστήριξης των νέων επιχειρηματιών. Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν τις πωλήσεις οποιουδήποτε συγκεκριμένου προϊόντος, όπως η ζήτηση των καταναλωτών, η εποχικότητα και η τιμή για να αναφέρουμε μερικούς. Θα απαντήσουμε ανάλογα μόλις μας επιδοθεί η καταγγελία».
Το Snoop Cereal κυκλοφόρησε προηγουμένως το 2022 ως Snoop Loopz, αλλά αποκλείστηκε από την Kellogg's που ισχυρίστηκε ότι το όνομα παραβίαζε την επωνυμία Froot Loops. Την ίδια χρονιά, η Broadus Foods λάνσαρε επίσης μια ξεχωριστή μάρκα πρωινού, τη Momma Snoop, με προϊόντα που περιλαμβάνουν σιρόπι σφενδάμου και πλιγούρι βρώμης.
Σε μια δήλωση στον ιστότοπό της, η Broadus Foods αναφέρει ότι η εταιρεία «δεσμεύεται να εμπνεύσει οικονομική ενδυνάμωση προσθέτοντας ποικιλομορφία στον κλάδο των παντοπωλείων και δημιουργώντας ευκαιρίες για προϊόντα και επωνυμίες τροφίμων που ανήκουν σε μειονότητες».
Με πληροφορίες από Guardian