Κοσμος

Influencer από την Κίνα βγάζει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα προβάλλοντας προϊόντα για 3 δευτερόλεπτα το καθένα

To ανέκφραστο στυλ της έχει κάνει viral την Zheng Xiang Xiang

Newsroom
8’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Influencer από την Κίνα βγάζει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα προβάλλοντας προϊόντα για 3 δευτερόλεπτα το καθένα - To ανέκφραστο στυλ της  έχει κάνει viral την Zheng Xiang Xiang 

Η influencer, Zheng Xiang Xiang από την Κίνα, δημοσιεύει τα βίντεό της στο Douyin (την κινεζική έκδοση του TikTok) όπου παρουσιάζει διάφορα προϊόντα για μόλις τρία δευτερόλεπτα το καθένα και κερδίζει 100 εκατομμύρια γιουάν (14 εκατομμύρια δολάρια) κάθε εβδομάδα.

Ωστόσο, ενώ οι περισσότεροι live streamers έχουν τους δικούς τους ρυθμούς και δεν βιάζονται με την παρουσίαση των προϊόντων τους, η Zheng ακολουθεί μια πολύ πιο άμεση προσέγγιση.

Η Zheng Xiang Xiang έχει βρει τον πιο γρήγορο τρόπο για να προβάλει τα προϊόντα της

Η μέθοδός της έχει γίνει viral και το σήμα κατατεθέν της είναι το ανέκφραστο στυλ της και η τεχνική της αστραπιαίας πώλησης.

Στα streams της, τα οποία έχουν τεράστια προβολή, κάποιο χέρι δίνει στην Zheng ένα κουτί, αυτή παίρνει το προϊόν και αναφέρει την τιμή του και μετά το κάνει στην άκρη για το επόμενο.

Αυτό είναι το concept λίγο-πολύ. Και αυτό είναι κυριολεκτικά το μόνο που χρειάζεται να κάνει για να κερδίσει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα.

Τα βίντεό της είναι επίσης διάσημα για τα πορτοκαλί κουτιά, όπως αυτά από το πολυτελές κατάστημα, Hermès. Όμως, ενώ οι ακριβές τσάντες Hermès πωλούνται συχνά για εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, τα προϊόντα της Zheng σπάνια κοστίζουν περισσότερα από 10 γιουάν (1,39 δολάρια) το καθένα.

Απαγορεύεται να την αντιγράψεις

Ενώ η Zheng Xiang Xiang εμφανίζεται στο Douyin από το 2017, η δημοτικότητά της εκτοξεύτηκε στα ύψη τους τελευταίους μήνες και έφτασε τους 1 εκατομμύρια followers πριν από λίγες ημέρες.

Μετά την επιτυχία της Zheng, το Douyin εισήγαγε έναν νέο κανόνα για να αποτρέψει τους copycats. Από τις 27 Οκτωβρίου, η πλατφόρμα έχει απαγορεύσει στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά.

Όσοι παραβιάσουν τους νέους περιορισμούς, ενδέχεται να πληρώσουν κάποιο πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν οι λογαριασμοί τους.