Κοσμος

MrBeast: Ο διάσημος YouTuber μηνύει την εταιρεία που φτιάχνει τα μπέργκερ του

Ισχυρίζεται ότι η φήμη του «βλάπτεται ανεπανόρθωτα» καθώς οι πελάτες παραπονιούνται για «αποκρουστικό» fast food

Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο YouTuber MrBeast μηνύει την εταιρεία πίσω από την αλυσίδα γρήγορου φαγητού του για «μη βρώσιμα» μπέργκερ - Υποστηρίζει ότι η φήμη του «βλάπτεται ανεπανόρθωτα»

Ο διάσημος YouTuber Τζίμι Ντόναλντσον, ευρύτερα γνωστός ως MrBeast, μηνύει την εταιρεία πίσω από την αλυσίδα φαστ φουντ η οποία φέρει την επωνυμία του για την παρασκευή «μη βρώσιμου» φαγητού.

Η μήνυση, που κατατέθηκε τη Δευτέρα, υποστηρίζει ότι η εταιρεία έχει «πλήξει ανεπανόρθωτα» τη φήμη του 25χρονου Αμερικανού influencer. Ο Ντόναλντσον ζήτησε από δικαστή να του δώσει το δικαίωμα να τερματίσει τη συμφωνία, ισχυριζόμενος ότι η εταιρεία σερβίρει προϊόντα χαμηλής ποιότητας.

Ο Τζίμι Ντόναλντσον, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος αυτόνομος YouTuber στον κόσμο με περισσότερους από 171 εκατομμύρια συνδρομητές, συνεργάστηκε με τη Virtual Dining Concepts το 2020 για να λανσάρει το MrBeast Burger από «κουζίνες φαντάσματα», που προετοιμάζουν αποκλειστικά παραγγελίες για υπηρεσίες παράδοσης φαγητού.

Οι παραγγελίες των MrBeast Burger παράγονται σε 40 τοποθεσίες στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και σε 1.700 σημεία στις ΗΠΑ.

Σκληρές κριτικές στα social media για τα μπέργκερ MrBeast

Οι θαυμαστές του MrBeast δημοσίευσαν εικόνες στο Twitter με ωμό κρέας σε μπιφτέκια. Οι κριτικές πελατών που αναφέρονταν στα γεύματά τους ως «αηδιαστικά» και «αποκρουστικά» συμπεριλήφθηκαν στη μήνυση.

Ο Ντόναλντσον είπε σε έναν θαυμαστή του τον Ιούνιο ότι ήταν απογοητευμένος από τις υπηρεσίες του MrBeast Burger. «Ναι, το πρόβλημα με το Beast Burger είναι ότι δεν μπορώ να εγγυηθώ την ποιότητα της παραγγελίας. Όταν δουλεύεις με άλλα εστιατόρια είναι αδύνατο να το ελέγχεις δυστυχώς» δήλωσε στο Twitter.

Η μήνυση ισχυριζόταν: «Το Virtual Dining Concepts επικεντρώθηκε περισσότερο στην ταχεία επέκταση της επιχείρησης ως ένας τρόπος για να παρουσιάσει το μοντέλο εικονικού εστιατορίου σε άλλες διασημότητες για δικό του όφελος, δεν επικεντρώθηκε στον έλεγχο της ποιότητας της εμπειρίας και των προϊόντων των πελατών του MrBeast Burger».

Στο λανσάρισμα του πρώτου φυσικού εστιατορίου μπέργκερ του Ντόναλντσον τον Σεπτέμβριο, χιλιάδες θαυμαστές πήγαν σε ένα εμπορικό κέντρο του Νιου Τζέρσεϊ.

View this post on Instagram

A post shared by MrBeast (@mrbeast)

Ο Τζίμι Ντόναλντσον ξεκίνησε το κανάλι του στο YouTube «Beast Philanthropy» το 2021, το οποίο έχει περισσότερους από 10 εκατομμύρια συνδρομητές. Κάνει τεράστια δώρα σε μετρητά και άλλες φιλανθρωπικές πράξεις, που περιλαμβάνουν την ανοικοδόμηση σπιτιών για τους επιζώντες φυσικών καταστροφών και την ανάληψη πράξεων καλοσύνης.

(Με πληροφορίες του Guardian)