- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
British Airways: «Καμπάνα» ενός εκατομμυρίου ευρώ από την κυβέρνηση των ΗΠΑ - Δεν κατέβαλε επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Η British Airways τιμωρήθηκε με πρόστιμο 1,1 εκατ. δολαρίων από την κυβέρνηση των ΗΠΑ για το γεγονός ότι απέτυχε να καταβάλει επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν παρείχε «έγκαιρες επιστροφές χρημάτων στους επιβάτες» για τις πτήσεις που εγκαταλείφθηκαν ή επαναπρογραμματίστηκαν από και προς τη χώρα. Είπε ότι είχε λάβει περισσότερες από 1.200 καταγγελίες για την αεροπορική εταιρεία.
Η BA απέρριψε τους ισχυρισμούς, λέγοντας ότι «ενήργησε νόμιμα κάθε στιγμή». Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2020, ο ιστότοπος της εταιρείας έδινε οδηγίες στους πελάτες να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τον αερομεταφορέα για να συζητήσουν τις επιλογές επιστροφής χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων που ο αερομεταφορέας είχε ακυρώσει ή αλλάξει σημαντικά.
Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών όταν καλούσαν τον αερομεταφορέα για αρκετούς μήνες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, επειδή η BA δεν κατάφερε να διατηρήσει επαρκή λειτουργικότητα των τηλεφωνικών γραμμών εξυπηρέτησης πελατών της, ανέφερε.
Πρόσθεσε ότι από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2020, παραπλανητικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα της BA είχαν οδηγήσει τους καταναλωτές να ζητήσουν κατά λάθος ταξιδιωτικά κουπόνια αντί για επιστροφές χρημάτων.
Είπε ότι μαζί με τις 1.200 καταγγελίες που έλαβε η υπηρεσία, η BA είχε λάβει χιλιάδες άλλα παράπονα και αιτήματα επιστροφής χρημάτων απευθείας από τους καταναλωτές.
Η BA θα πιστωθεί 550.000 δολάρια για το πρόστιμο επειδή κατέβαλε περισσότερα από 40 εκατ. δολάρια σε επιστροφές χρημάτων σε πελάτες με μη επιστρεπτέα εισιτήρια το 2020 και το 2021.