Κοσμος

«Μείνετε μακριά»: Αντιτουριστική καμπάνια ξεκινά το Άμστερνταμ

Αποτρεπτική διαφημιστική εκστρατεία για τους ταραχοποιούς νεαρούς Βρετανούς

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το Άμστερνταμ ζητά μέσω διαφημιστικής καμπάνιας από τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν μακριά» - Επιχειρεί να αποτρέψει τις φασαρίες η Ολλανδική πρωτεύουσα.
Το Άμστερνταμ επιχειρεί να αποτρέψει τις επισκέψεις θορυβωδών Βρετανών τουριστών μέσα από νέα διαφημιστική καμπάνια © Unsplash

Το Άμστερνταμ ζητά μέσω διαφημιστικής καμπάνιας από τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν μακριά» - Επιχειρεί να αποτρέψει τις φασαρίες η Ολλανδική πρωτεύουσα.

Nέα καμπάνια ξεκινά το Άμστερνταμ, ώστε να προειδοποιήσει τους νεαρούς Βρετανούς που σκοπεύουν να προκαλέσουν προβλήματα στην ολλανδική πόλη ότι θα υποστούν τις συνέπειες. 

Η διαδικτυακή καμπάνια, η οποία ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα, θα ενεργοποιείται όταν Βρετανοί θα εισάγουν όρους σε μηχανές αναζήτησης, όπως «πάρτι εργένηδων Άμστερνταμ», «φτηνό ξενοδοχείο Άμστερνταμ» και «κραιπάλη στο Άμστερνταμ». Θα ξεπηδούν προειδοποιητικές διαφημίσεις βίντεο όπου θα περιγράφονται οι κίνδυνοι αλλά και οι συνέπειες της υπερβολικής χρήσης αλκοόλ και ναρκωτικών όπως πρόστιμα, «λερωμένο» ποινικό μητρώο, νοσηλεία και μόνιμες βλάβες στην υγεία.

Η καμπάνια θα ξεκινήσει πρώτα στη Βρετανία και στην συνέχεια θα επεκταθεί στην Ολλανδία και σε άλλες χώρες. Θα υπάρξει επίσης μια εκστρατεία «πώς να συμπεριφέρεστε στο Άμστερνταμ» με αφίσες στους δρόμους και στα λόμπι των ξενοδοχείων με τους οικοδεσπότες να υπενθυμίζουν στους επισκέπτες να κρατούν τους τρόπους τους.

Το Άμστερνταμ είναι μια από τις πιο τουριστικές πόλεις του κόσμου. Περίπου 20 εκατομμύρια επισκέπτες – εκ των οποίων ένα εκατομμύριο Βρετανοί – επισκέπτονται την πόλη, η οποία έχει πληθυσμό περίπου 883.000 κατοίκων, κάθε χρόνο.

«Παράδεισος» για τις ηλικίες 18-35 το Άμστερνταμ

Σύμφωνα με τις αρχές του Άμστερνταμ, οι Βρετανοί ηλικίας 18-35 ετών και οι Ολλανδοί άντρες παρόμοιας ηλικίας, τείνουν να προκαλούν τις περισσότερες φασαρίες στην περιοχή με τα κόκκινα φανάρια, με μπάτσελορ πάρτι, μπαρότσαρκες και ολονύκτιες κραιπάλες με ποτά και ναρκωτικά που κάνουν τη ζωή αφόρητη για τους κατοίκους της πόλης.

Οι Βρετανοί μπορούν να βρουν πτήσεις μετ’ επιστροφής για Άμστερνταμ με 50 λίρες (57 ευρώ, 62 δολάρια). Tαξιδιωτικά γραφεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρουν επίσης Σαββατοκύριακα για εργένηδες στο Άμστερνταμ, συμπεριλαμβανομένων κρουαζιέρων με βάρκα στο κανάλι με απεριόριστο ποτό, βραδιές με «μπριζόλες και στριπτίζ» και βόλτες σε παμπ στην περίφημη Red Light District.

Αυτό δεν είναι νέο φαινόμενο. Σχεδόν πριν από μια δεκαετία, ο τότε δήμαρχος του Άμστερνταμ κάλεσε Μπόρις Τζόνσον (τότε δήμαρχο του Λονδίνου), ο οποίος είχε χαρακτηρίσει την πόλη «άθλια», να δει ο ίδιος τι κάνουν οι Βρετανοί.

Ωστόσο, υπήρξαν και αντιδράσεις για την καμπάνια με σεξεργάτριες να σχεδιάζουν διαμαρτυρία την Πέμπτη ενάντια στο νωρίτερο κλείσιμο και στα σχέδια να μεταφέρουν εν μέρει την περιοχή με τα κόκκινα φανάρια σε ένα «ερωτικό κέντρο» αλλού.

Ο Μάρκο Λέμερς, διευθύνων σύμβουλος της Conscious Hotels, ο οποίος συμμετέχει στην εκστρατεία για υπεύθυνο τουρισμό, είπε ότι θα προτιμούσε μια πιο θετική καμπάνια, αντίστοιχη με αυτή της Ελβετίας. «Θα μπορούσαμε να δείξουμε στους επισκέπτες ότι θα έχουν πρόβλημα μόνο εάν επιδείξουν συγκεκριμένες συμπεριφορές, με λίγο χιούμορ, αλλά όχι να τους συμπεριφερόμαστε σαν εγκληματίες σε όλους όσοι έρχονται εδώ για έναν γάμο!» είπε και συμπλήρωσε: «Έχουν σκεφτεί καν οι αρχές του Άμστερνταμ τις πιθανές παράπλευρες ζημιές για την Ολλανδία ως προορισμό συνολικά;».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου
Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου

Οι Έλληνες βουλευτές συνομίλησαν με τοπικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας, κατανοώντας τις καθημερινές προκλήσεις της ουκρανικής κοινωνίας

Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;
Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;

Οι στρατηγικές και των δύο υποψηφίων υπογραμμίζουν πως το podcasting είναι πλέον ένα κρίσιμο μέρος της εργαλειοθήκης των πολιτικών μέσων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.