- CITY GUIDE
- PODCAST
-
36°
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Ποιες χώρες λένε «όχι» στο τέλος του diesel και της βενζίνης Η Γερμανία αντιτίθεται στο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης](/images/1074x600/1/jpg/files/2023-02-08/electric-car.jpg)
Ε.Ε: Η Γερμανία αντιτίθεται στο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Η τελική έγκριση του σχεδίου της ΕΕ για τον τερματισμό της πώλησης νέων αυτοκινήτων και φορτηγών με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035, υποτίθεται ότι θα ήταν μια καθαρά τυπική διαδικασία. Ωστόσο φαίνεται ότι μετατρέπεται σε δύσκολη διαδικασία που θα μπορούσε να ανατρέψει την προσπάθεια του μπλοκ να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές.
Ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Φόλκερ Βίσιγνκ, αγνοώντας την εθιμοτυπική διαδικασία της ΕΕ, προειδοποίησε ότι το Βερολίνο δεν θα υποστηρίξει την τελική έγκριση της συμφωνίας, κάτια που είναι εξαιρετικά σπάνιο δεδομένου ότι το σχέδιο αυτό έχει ήδη διαπραγματευτεί με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και έχει λάβει την έγκριση τόσο από τους ευρωβουλευτές όσο και από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.
Στην προσπάθειά της να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 55% έως το 2030 από τα επίπεδα του 1990, η Κομισιόν έχει προτείνει τη μείωση 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035, όπερ σημαίνει πως δεν θα μπορούν να πουληθούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης από εκείνη τη χρονιά και μετά και θα είναι όλα ηλεκτρικά.
Η Γερμανία απαιτεί από το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ να υποβάλει πρόταση για την εξαίρεση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα ουδέτερα για το κλίμα, ενώ η Ιταλία είναι γενικά αντίθετη στην απόφαση, όπως η Πολωνία και η Ουγγαρία.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί περίπου το 5% της οικονομίας της χώρας και απασχολεί περισσότερους από 800.000 ανθρώπους. Στην Ιταλία, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεισφέρει περίπου το 8,5% στην οικονομία, απασχολώντας περίπου 250.000 ανθρώπους.
Η Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δήλωσε ότι παρακολουθεί “προσεκτικά” τις συζητήσεις για την απαγόρευση και είναι πεπεισμένη ότι η νομοθετική διαδικασία θα ακολουθήσει τον δρόμο της. Ο πληθωρισμός και η τιμή των μπαταριών που αυξάνεται για πρώτη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια, σημαίνει ότι η οικονομική προσιτότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κινδυνεύει να γίνει το “μεγαλύτερο εμπόδιο” στη μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έναν σχεδόν μήνα από την ημέρα που αφέθηκε ελεύθερος
Πολίτες β’ κατηγορίας οι γυναίκες, ευθεία επίθεση στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, ολική επαναφορά της θανατικής ποινής
Συνεχίζει την επιθετική ρητορική του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
Συνεχίζεται η έντονη δραστηριότητα του ηφαιστείου τις τελευταίες ημέρες
Χαρακτηρίστηκε «εθνική απειλή για τη δημόσια ασφάλεια»
Η στρατιωτική βιομηχανία και τα όπλα από το εξωτερικό
Τα πλάνα που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου
Η ψήφος των γυναικών πονοκέφαλος για τους Ρεπουμπλικανούς
«Είμαι υπερήφανη», δήλωσε η αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
Ποιος θεωρείται επικρατέστερος
Ενώ είχε σηκώσει τα χέρια ψηλά και ζητούσε συγγνώμη
Τι λέει ο γιατρός του προέδρου των ΗΠΑ για την κατάσταση της υγείας του
Όσα είπε στην πρώτη της προεκλογική εμφάνιση
Δεν υπήρξαν τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου του σκύλου
Με αφορμή του ταξίδι του Ούγγρου πρωθυπουργού στην Μόσχα
«Τίποτα να μην θέσει σε κίνδυνο το σύμβολο της δημοκρατίας»
Προσπάθησε να βαδίσει στα βήματα του ινδάλματος του Φράνκλιν Ρούζβελτ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.