Ε.Ε: Η Γερμανία αντιτίθεται στο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Η τελική έγκριση του σχεδίου της ΕΕ για τον τερματισμό της πώλησης νέων αυτοκινήτων και φορτηγών με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035, υποτίθεται ότι θα ήταν μια καθαρά τυπική διαδικασία. Ωστόσο φαίνεται ότι μετατρέπεται σε δύσκολη διαδικασία που θα μπορούσε να ανατρέψει την προσπάθεια του μπλοκ να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές.
Ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Φόλκερ Βίσιγνκ, αγνοώντας την εθιμοτυπική διαδικασία της ΕΕ, προειδοποίησε ότι το Βερολίνο δεν θα υποστηρίξει την τελική έγκριση της συμφωνίας, κάτια που είναι εξαιρετικά σπάνιο δεδομένου ότι το σχέδιο αυτό έχει ήδη διαπραγματευτεί με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και έχει λάβει την έγκριση τόσο από τους ευρωβουλευτές όσο και από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.
Στην προσπάθειά της να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 55% έως το 2030 από τα επίπεδα του 1990, η Κομισιόν έχει προτείνει τη μείωση 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035, όπερ σημαίνει πως δεν θα μπορούν να πουληθούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης από εκείνη τη χρονιά και μετά και θα είναι όλα ηλεκτρικά.
Η Γερμανία απαιτεί από το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ να υποβάλει πρόταση για την εξαίρεση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα ουδέτερα για το κλίμα, ενώ η Ιταλία είναι γενικά αντίθετη στην απόφαση, όπως η Πολωνία και η Ουγγαρία.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί περίπου το 5% της οικονομίας της χώρας και απασχολεί περισσότερους από 800.000 ανθρώπους. Στην Ιταλία, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεισφέρει περίπου το 8,5% στην οικονομία, απασχολώντας περίπου 250.000 ανθρώπους.
Η Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δήλωσε ότι παρακολουθεί “προσεκτικά” τις συζητήσεις για την απαγόρευση και είναι πεπεισμένη ότι η νομοθετική διαδικασία θα ακολουθήσει τον δρόμο της. Ο πληθωρισμός και η τιμή των μπαταριών που αυξάνεται για πρώτη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια, σημαίνει ότι η οικονομική προσιτότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κινδυνεύει να γίνει το “μεγαλύτερο εμπόδιο” στη μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περίπου 6,5 εκατομμύρια άνθρωποι παρέμεναν υπό την απειλή πυρκαγιάς
Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο συνεργασίας
«Συνεργαστήκαμε σαν ομάδα με τον Τραμπ», δήλωσε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ
Ο ρώσος πρόεδρος είναι αποφασισμένος να εμποδίσει την ένταξη του Κιέβου στο ΝΑΤΟ
O Aμερικανός πρόεδρος δεν έχει αποκλείσει την επιβολή δασμών
Τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με ισχυρές μπαταρίες παρέχοντας δωρεάν internet
Η Χαμάς θα αφήσει αρχικά ελεύθερες τις γυναίκες και τους νέους κάτω των 19 ετών
Iατρικά επείγοντα περιστατικά συμβαίνουν σε περίπου 1 από κάθε 604 πτήσεις
Το 2020 τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σε επίθεση στη Βιέννη
Μίλησε για την πολιτική και τον ρόλο της στη δεύτερη κυβέρνηση του πατέρα της
Τρεις οι νεκροί - Ανάμεσά τους και ένας άμαχος
Το χρωστικό αυτό υπάρχει σε σχεδόν 3.000 προϊόντα διατροφής
Παρότι τα προβλήματα δεν λύνονται με το να τους ρίχνεις λεφτά, ένας πληθυσμός 40 εκατομμυρίων μαζί με ένα τόσο εκτεταμένο δίκτυο υποδομών σημαίνει τεράστιες δημόσιες ανάγκες και πολυδάπανους μηχανισμούς
Η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών κυρίως από Πακιστανούς στη Βρετανία, η πολιτική ατζέντα, ο Κιρ Στάρμερ, ο Έλον Μασκ και η πολιτική ορθότητα
Ο πρωθυπουργός της Αλβανίας τραγούδησε τα «χρόνια πολλά» στην Ιταλίδα ομόλογό του
Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας, Ντόναλντ Τουσκ
«Προχώρα, μπορείς να γράψεις ιστορία», απαντούν οι fans του διάσημου YouTuber
Η πρώην πρώτη κυρία απουσίαζε και από την κηδεία του Τζίμι Κάρτερ
O Καναδός ήταν ο πρώτος ξένος Διοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.