- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
H Wizz Air η χειρότερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων για τους Βρετανούς - Η μικρή διαφορά μεταξύ των σειρών στα καθίσματα της οικονομικής θέσης
Η Wizz Air ανακηρύχθηκε η χειρότερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων από τους επιβάτες του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι επιβάτες που ερωτήθηκαν από την ομάδα καταναλωτών «Which?» έδωσαν στον αερομεταφορέα με έδρα την Ουγγαρία ένα αστέρι στα πέντε για την εμπειρία επιβίβασης, το περιβάλλον της καμπίνας και την άνεση των καθισμάτων.
Η απόσταση των καθισμάτων της οικονομικής αεροπορικής εταιρείας - η διαφορά μεταξύ δύο σειρών στην κανονική οικονομική θέση - είναι 28 ίντσες, δύο ίντσες μικρότερη από την ανταγωνίστρια Ryanair.
Δεν δόθηκαν περισσότερα από δύο αστέρια σε καμία από τις υπόλοιπες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης ποιότητας-τιμής και της καθαριότητας.
Η Wizz Air πραγματοποιεί πτήσεις μικρών αποστάσεων από οκτώ αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταξύ των οποίων το Μπέρμιγχαμ, το Εδιμβούργο, το Γκάτγουικ και το Λούτον.
Η συνολική βαθμολογία των πελατών της αεροπορικής εταιρείας που ανήλθε στο 48% την τοποθέτησε στον πάτο της κατάταξης, κάτω από:
- Τη Ryanair (52%),
- Τη Eurowings (53%) και
- Τη British Airways (56%).
Τον Δεκέμβριο, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δήλωσε ότι είχε «σημαντικές ανησυχίες» σχετικά με την «απαράδεκτη» συμπεριφορά της Wizz Air, καθώς οι επιβάτες της ήταν πολύ πιο πιθανό να προβούν σε κλιμακούμενα παράπονα από ό,τι οι επιβάτες άλλων αερομεταφορέων.
Η ρυθμιστική αρχή διαπίστωσε επίσης ότι η αεροπορική εταιρεία καθυστερούσε την καταβολή χρημάτων που όφειλε στους επιβάτες.
Η Jet2.com είχε την υψηλότερη βαθμολογία (80%) στην έρευνα της «Which?», μπροστά από την Turkish Airlines (78%).
Η βαθμολόγηση των πελατών για τις αεροπορικές εταιρείες υπολογίστηκε από ένα συνδυασμό της συνολικής ικανοποίησης των ταξιδιωτών και της πιθανότητας να προτείνουν.