- CITY GUIDE
- PODCAST
-
36°
Τέλος στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων diesel και βενζίνης από το 2035
Μετά από ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Μποτιλιάρισμα στην Εθνική - Στα κόκκινα και η Κηφισίας Μποτιλιάρισμα στην Εθνική - Στα κόκκινα και η Κηφισίας](/images/1074x600/1/jpg/files/2023-01-24/kinisi_tora.jpg)
Ευρωκοινοβούλιο: Tέλος στα ΙΧ με βενζίνη και diesel από το 2035
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε σήμερα νέα νομοθεσία με την οποία από το 2035 μπαίνει ουσιαστικά τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν, με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές, τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με το Συμβούλιο για την αναθεώρηση των προτύπων απόδοσης σχετικά τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, σύμφωνα με τους φιλόδοξους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το κλίμα.
Parliament has approved the new CO2 emissions reduction targets for new passenger cars and light commercial vehicles as part of the EU's Fit for 55 package.
— European Parliament (@Europarl_EN) February 14, 2023
Η νέα νομοθεσία ορίζει μηδενικές εκπομπές CO2 στα νέα ΙΧ από το 2035 και μετά, σηματοδοτώντας το τέλος των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επομένως, στρέφει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα αποτελέσουν τη νέα μεγάλη αυτοκινητική επανάσταση.
Οι ενδιάμεσοι στόχοι μείωσης των εκπομπών CO2 για το 2030 ορίζονται στο 55% για τα αυτοκίνητα και στο 50% για τα ελαφρά επαγγελματικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν από 1.000 έως 10.000 καινούργια αυτοκίνητα ετησίως ή 1.000 έως 22.000 καινούργια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα ενδέχεται να χορηγηθεί παρέκκλιση έως το τέλος του 2035.
Υπενθυμίζεται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες με όγκο παραγωγής κάτω από 1.000 οχήματα εξαιρούνται από τους στόχους της ΕΕ.
Τέλος ο υφιστάμενος μηχανισμός κινήτρων για οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών ρύπων (ZLEV), ο οποίος ανταμείβει τους κατασκευαστές που πωλούν περισσότερα σχετικής τεχνολογίας οχήματα (με εκπομπές από μηδέν έως 50 γρμ. CO2/χλμ, όπως ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά plug-in υβριδικά) με χαμηλότερο στόχο μείωσης των εκπομπών CO2, θα προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις αναμενόμενες τάσεις πωλήσεων. Από το 2025 έως το 2029, τα ZLEV θα πρέπει να έχουν μερίδιο της τάξεως του 25% επί των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων και 17% στα ελαφρά επαγγελματικά. Από το 2030 το κίνητρο θα καταργηθεί.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πολυβραβευμένη αθλήτρια «δεν θέλει καμία γυναίκα να αισθάνεται ότι πρέπει να επιλέξει μεταξύ του επαγγέλματος και της μητρότητας»
Παρά την αύξηση των επιβατών
Για μια άνευ προηγουμένου στιγμή στην αμερικανική πολιτική κάνουν λόγο πολιτικοί αναλυτές και ιστορικοί
Το σιωνιστικό χτύπημα που μνημονεύουν ακόμα οι φανατικοί στο Ισραήλ
Οι αναρτήσεις τους στα social media
Οι δύο λόγοι για τους οποίους δεν το πράττει, σύμφωνα με τους New York Times
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Τι δείχνουν οι δημοσκοπήσεις
Από την απόπειρα δολοφονίας του Ντόναλντ Τραμπ στην παραίτηση του Τζο Μπάιντεν
Μετά την αποχώρηση Μπάιντεν από την προεκλογική κούρσα
Πότε άρχισε η αμφισβήτηση στο πρόσωπό του, το «μοιραίο» debate και τα παραπατήματα
«Θα δώσω όλες τις δυνάμεις μου για να νικήσουμε τον Ντόναλντ Τραμπ»
Μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα από τον Μπάιντεν έναντι του Τραμπ;
Όσα δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ
Ο πρώην Αμερικανός Πρόεδρος δεν υποστηρίζει ανοικτά την υποψηφιότητα της Κάμαλα Χάρις
«Η Τουρκία παρέχει όπλα και χρήματα στην τρομοκρατική οργάνωση»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.