Κοσμος

Πώς μια ολοκαίνουρια Porsche με τιμή πώλησης 18.500$ απογοήτευσε τους αγοραστές

Πώς έγινε το λάθος στην καταχώρηση της αγγελίας

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Porsche Panamera
© Campbell/Unsplash

Porsche: Αντιπροσωπεία στην Κίνα έβαλε τιμή πώλησης σε καινούρια Panamera μόλις 18.500 δολάρια και προκάλεσε... πανικό.

Δυνητικοί αγοραστές Porsche στην Κίνα διαπίστωσαν ότι μια διαδικτυακή διαφήμιση για το πολυτελές σπορ αυτοκίνητο ήταν πολύ καλή για να είναι... αληθινή.

Ειδικότερα, μια αντιπροσωπεία της Porsche στην πόλη Yinchuan καταχώρησε το ολοκαίνουργιο όχημα για 124.000 γουάν δηλαδή μόλις 18.300 δολάρια.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι παρά μόνο ένα μέρος της τιμής που θα έπρεπε να έχει αφού η τιμή εκκίνησης της Panamera ανέρχεται στα 148.000 δολάρια.

Η προωθητική ενέργεια προσέλκυσε εκατοντάδες επίδοξους αγοραστές που έσπευσαν να εξασφαλίσουν αυτό που φαινόταν ως ευκαιρία.

Εκπρόσωπος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσε στο BBC ότι η προωθητική ενέργεια «περιείχε ένα σοβαρό λάθος στην αναγραφόμενη τιμή λιανικής πώλησης», η οποία αφαιρέθηκε αμέσως.

Η αντιπροσωπεία επικοινώνησε «με κάθε πλειοδότη ξεχωριστά και εξήγησε την κατάσταση απολογούμενη».

Το περιστατικό προκάλεσε αναταραχή στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με έναν σχολιαστή να γράφει «Αυτός είναι ο λόγος που δεν αγοράζω Porsche lol».

Άλλοι θεώρησαν ότι επρόκειτο απλώς για μια στρατηγική προώθησης που «πήγε μια χαρά».

Ένας άλλος χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ισχυρίστηκε ότι ήταν ο πρώτος που προσπάθησε να αγοράσει το αυτοκίνητο, αλλά είχε ακυρώσει την παραγγελία του όταν του είπαν την πραγματική τιμή.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου
Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου

Οι Έλληνες βουλευτές συνομίλησαν με τοπικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας, κατανοώντας τις καθημερινές προκλήσεις της ουκρανικής κοινωνίας

Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;
Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;

Οι στρατηγικές και των δύο υποψηφίων υπογραμμίζουν πως το podcasting είναι πλέον ένα κρίσιμο μέρος της εργαλειοθήκης των πολιτικών μέσων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.