Κοσμος

Ο Έλον Μασκ συναντήθηκε πρώτη φορά με τους υπαλλήλους του Twitter από κοντά

Το αυστηρό μήνυμα που έστειλε

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο Έλον Μασκ
Έλον Μασκ © EPA/Carina Johansen

Έλον Μασκ: Πρώτη συνάντηση με τους υπαλλήλους μετά την κατάργσηση της τηλεργασίας

Συνάντηση με υπαλλήλους του Twitter για πρώτη φορά από κοντά είχε την Πέμπτη ο Έλον Μασκ.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το «The Verge», η συνάντηση με τους υπαλλήλους του Twitter κράτησε μία ώρα και ο Έλον Μασκ ήταν αρκετά ευθύς στις απαντήσεις του σχετικά με την οικονομική κατάσταση της εταιρείας, τη φιλοδοξία του σχετικά με αυτήν, αλλά και ότι θέλει πλέον τους εργαζόμενους να δουλεύουν με μία «μανιακή αίσθηση καθήκοντος».

Έλον Μασκ: Η τηλεργασία στο «νέο» Twitter

Εξαιρετικά αυστηρός είναι ο Έλον Μασκ σχετικά με την τηλεργασία: «Αν η συμβολή κάποιου είναι τόσο σημαντική που μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες επικοινωνίας που συνεπάγεται η απομακρυσμένη παρουσία του, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να παραμείνει στην εταιρεία. Αλλά ο πήχης θα είναι υψηλότερος. Θα πρέπει να είναι πολύ καλύτερος για να ξεπεράσει τα προβλήματα επικοινωνίας που δημιουργεί η απομακρυσμένη παρουσία (τηλεργασία).

»Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στην Tesla και τη SpaceX που εργάζονται εξ' αποστάσεως, αλλά αυτό γίνεται κατ' εξαίρεση για εξαιρετικούς υπαλλήλους. Και καταλαβαίνω απόλυτα αν αυτό δεν λειτουργεί καλά για κάποιους ανθρώπους. Αυτή θα είναι η νέα φιλοσοφία πλέον στο Twitter. Επιτρέψτε μου να γίνω απόλυτα σαφής. Βασικά, αν μπορείτε να εμφανιστείτε σε ένα γραφείο και δεν «εμφανίζεστε» στο γραφείο, η παραίτηση σας θα γίνεται αποδεκτή».

Twitter: Συνεχίζεται η «Μεγάλη Έξοδος»

Την ίδια ώρα, Έλον Μασκ μετά από μαζικές απολύσεις, αποκάλυψε το ευαίσθητο οικονομικό μέλλον για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, εν μέσω της φυγής κορυφαίων στελεχών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια.

Ο Γιόελ Ροθ, ο επικεφαλής της ασφάλειας και της ακεραιότητας, ο οποίος είχε αναλάβει να αντιμετωπίσει δημοσίως τις ανησυχίες που είχαν οι διαφημιστές και οι χρήστες για την πλατφόρμα, φέρεται να είναι ο τελευταίος που αποχώρησε από την εταιρεία.

Οι αποχωρήσεις ξεκίνησαν την ίδια ημέρα που ο Έλον Μασκ απευθύνθηκε για πρώτη φορά στους εργαζόμενους, λέγοντας ότι «η χρεοκοπία δεν αποκλείεται», σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές.

Η ημέρα ξεκίνησε με την παραίτηση τριών κορυφαίων αξιωματούχων ασφαλείας - της επικεφαλής υπεύθυνης ασφάλειας πληροφοριών Lea Kissner, του επικεφαλής υπεύθυνου προστασίας προσωπικών δεδομένων Damien Kieran και της επικεφαλής υπεύθυνης συμμόρφωσης Marianne Fogarty - φέρνοντας προειδοποιήσεις από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC). Μετά από αυτές τις αποχωρήσεις, ο Ροθ και ο επικεφαλής του τμήματος λύσεων για πελάτες του Twitter, Ρόμπιν Γουίλερ, εγκατέλειψαν επίσης την εταιρεία.

Σε ένα mail προς τους υπαλλήλους και σε μια επακόλουθη συνάντηση του προσωπικού, ο Mασκ δεν ενέπνευσε και πολύ εμπιστοσύνη προς το μέλλον της εταιρείας. Περιέγραψε τις άσχημες οικονομικές συνθήκες στις οποίες βρισκόταν η εταιρεία και πόσο σημαντική πίστευε ότι ήταν η συνδρομητική υπηρεσία της, το Twitter Blue, για το μέλλον της.

«Χωρίς σημαντικά έσοδα από συνδρομές, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το Twitter να μην επιβιώσει από την επερχόμενη οικονομική ύφεση», ανέφερε ο Mασκ στο email. «Χρειαζόμαστε περίπου τα μισά από τα έσοδά μας να είναι συνδρομητικά».

Ένας εργαζόμενος δήλωσε επίσης στη συνάντηση προσωπικού ότι ο Mασκ φάνηκε να υποβαθμίζει τις ανησυχίες των εργαζομένων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το μειωμένο εργατικό δυναμικό του Twitter χειριζόταν τις υποχρεώσεις του για τη διατήρηση των προτύπων προστασίας της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας των δεδομένων.

Το υπόμνημα του Mασκ και η συνάντηση του προσωπικού απηχούσαν μια συζήτηση που μεταδόθηκε σε ζωντανή μετάδοση την Τετάρτη, στην οποία προσπάθησε να καθησυχάσει τις ανησυχίες των μεγάλων διαφημιστών.

Οι αποχωρήσεις επιτείνουν τα προβλήματα που ταλανίζουν την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης από τότε που την αγόρασε ο Μασκ. Η εξαγορά από τον Mασκ και το επακόλουθο συγκεχυμένο μπρος-πίσω σχετικά με την παρουσίαση προϊόντων και τις πολιτικές συγκράτησης περιεχομένου οδήγησαν πολλές μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της General Mills, να διακόψουν τις διαφημιστικές αγορές στο Twitter - μια εξέλιξη που ο δισεκατομμυριούχος προσπάθησε να διορθώσει.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.