Κοσμος

Η σκηνοθέτης Emmeline Hartley κατηγορεί το Tik Tok για διασπορά μισογυνικών σχολίων

Η ταινία της και ο ρόλος του αμφιλεγόμενου influencer Andrew Tate

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Η δημιουργός του Keep Breathing,  Emmeline Hartley, το Tik Tok και το μισογυνικό βίντεο με αφορμή την ταινία της

Διαμάχη έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην Emmeline Hartley και το Tik Tok για ένα βίντεο που συνδέει την ταινία της με υβριστικά σχόλια σε βάρος των γυναικών.

Το δίλεπτο βίντεο, από έναν λογαριασμό με περίπου 1.700 ακόλουθους, περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια προβολές και τα σχόλια που υπάρχουν, στην πλειονότητά τους, κατηγορούν τις γυναίκες, ενώ πολλά από αυτά έχουν αναφορές στον αμφιλεγόμενο influencer, Andrew Tate, που πολλές φορές έχει κατηγορηθεί για τις απόψεις του για τις γυναίκες. 

Η ταινία της Hartley, Keep Breathing, είναι μία ταινία μικρού μήκους, διάρκειας 18 λεπτών, και πραγματεύεται μια φανταστική ιστορία με ένα ζευγάρι που μαλώνει σε ένα ασανσέρ για μια προηγούμενη συνάντησή του, συνυφασμένη με αναδρομές στο βράδυ που έλαβε χώρα. Οι χαρακτήρες έπιναν και οι δύο αλκοόλ, συναντήθηκαν σε ένα νυχτερινό κέντρο και υπήρξαν παρεξηγήσεις σχετικά με το πώς θα επέστρεφαν στο σπίτι και αν ο άνδρας θα έμενε με τη γυναίκα.

Ωστόσο, το μικρό βιντεάκι που δημοσίευσε στο TikTok περιείχε μόνο τη διαμάχη του ζευγαριού χωρίς τις αναδρομές.

Μάλιστα όταν η Hartley προσπάθησε να προσθέσει ένα ξεχωριστό βίντεο με τα κομμάτια που λείπουν, αφαιρέθηκε από το TikTok με την εξήγηση ότι δεν ήταν σαφές. Παράλληλα, εξήγησε ότι του ήταν αδύνατο να έρθει σε άμεση επαφή με κάποιον από την πλατφόρμα για να ζητήσει βοήθεια.

Τώρα, η Emmeline Hartley κατηγορεί το Tik Tok για την τροπή που έχει πάρει η υπόθεση με την ταινία της και ζητά από τον κόσμο να καταλάβει το λάθος που έχει γίνει μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο στο Tik Tok. 

Tik Tok - Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος

Ο σύμβουλος μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Matt Navarra, είπε ότι ο αλγόριθμος του TikTok στηρίζεται τόσο στην προηγούμενη δραστηριότητα του μεμονωμένου χρήστη όσο και άλλων παρόμοιων χρηστών, προκειμένου να προσφέρει νέο περιεχόμενο με το οποίο είναι πιθανό να ασχοληθεί το κάθε άτομο.

Αυτό κρατά τους χρήστες στην πλατφόρμα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που είναι καλό για τους διαφημιστές και επομένως καλό για τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok.

«Σημαίνει ότι αν αυτό το περιεχόμενο που έχει δει κάποιος, έχει αλληλεπιδράσει μαζί του και αρέσει σε μια ομάδα χρηστών που είναι, για παράδειγμα, θαυμαστές του Andrew Tate, τότε είναι πιθανό να εμφανιστεί αυτό το κομμάτι σε ακόμη περισσότερα άτομα που είναι αυτού του είδους οι χρήστες», σημείωσε

«Είναι αυτοδιαιωνιζόμενο».

Ο δημιουργός δεν μπορεί να σταματήσει αυτό το τρένο όταν βρίσκεται σε κίνηση, επειδή δεν έχει κανέναν έλεγχο στον ίδιο τον αλγόριθμο και υπάρχουν περιορισμένες επιλογές για την αναφορά προβλημάτων, πρόσθεσε ο κ. Navarra.

Σημειώνετια ότι τον Ιούλιο αναφέρθηκε ότι η Meta, η οποία κατέχει το Facebook και το Instagram, επρόκειτο να κάνει τον αλγόριθμό της πιο παρόμοιο με αυτόν του TikTok, αντί να δώσει προτεραιότητα στο περιεχόμενο από λογαριασμούς που ακολουθούσαν ήδη τα άτομα.