Κοσμος

Καθηγητής του Πανεπιστήμιου της Νέας Υόρκης απολύθηκε γιατί το μάθημά του ήταν «πολύ δύσκολο»

Διαμάχη για την απόφαση

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Φοιτητές παρακολουθούν διάλεξη στο αμφιθέατρο πανεπιστημίου
Φοιτητές παρακολουθούν διάλεξη στο αμφιθέατρο πανεπιστημίου © Pixabay / nikolayhg

Νέα Υόρκη: Απόλυση καθηγητή πανεπιστημίου μετά από αναφορές φοιτητών για το μάθημά του και τον τρόπο διδασκαλίας

Στην απόλυση οδηγήθηκε καθηγητής του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, όταν φοιτητές έκαναν αναφορά για το μάθημά του, στην οποία υποστήριζαν ότι είναι «πολύ δύσκολο». Από την ημέρα που ο καθηγητής τέθηκε εκτός του ιδρύματος, έχει ξεκινήσει διαμάχη, καθώς γονείς και εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι η απόφαση να αφαιρεθεί το μάθημα από το πρόγραμμα σπουδών αποτελεί έκπτωση στα ακαδημαϊκά πρότυπα. 

Σύμφωνα με τον Guardian, o Maitland Jones Jr, καθηγητής οργανικής χημείας, απολύθηκε από το πανεπιστήμιο όταν περισσότεροι από 80 φοιτητές υπέγραψαν αίτηση διαμαρτυρίας για τους βαθμούς, τη διδασκαλία και τη βοήθεια που έλαβαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο 84χρονος Jones λίγες ημέρες αργότερα έλαβε στο email του μήνυμα για το τέλος της συνεργασίας του με το πανεπιστήμιο.  Την ίδια ώρα, καθηγητές Χημείας, που αντιτάχθηκαν στην απόφαση, έγραψαν σε αρκετούς κοσμήτορες του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, λέγοντας ότι ανησυχούν ότι η υπόθεση θα μπορούσε να υπονομεύσει την ελευθερία των σχολών και να αποδυναμώσει τις αποδεδειγμένες διδακτικές πρακτικές.

«Είμαστε όλοι στην ίδια πλευρά που θέλουμε οι μαθητές να επιτύχουν, αλλά χρησιμοποιούμε εσφαλμένες και σε πολλές περιπτώσεις λανθασμένες μετρήσεις για να αξιολογήσουμε την επιτυχία», είπε η Στέφανι Λι, μια από τις καθηγήτριες που υπέγραψαν την επιστολή στους Κοσμήτορες του Πανεπιστήμιου και πρόσθεσε: «Μια συνέπεια είναι ότι οι ενέργειές μας οδηγούνται στον φόβο».

«Σας προτρέπουμε να συνειδητοποιήσετε ότι μια τάξη με τόσο υψηλό ποσοστό αποχωρήσεων και χαμηλούς βαθμούς απέτυχε να καταστήσει τη μάθηση και την ευημερία των μαθητών προτεραιότητα και αντανακλά άσχημα για τη σταδιοδρομία στο τμήμα χημείας καθώς και στο ίδρυμα συνολικά», σημείωσαν οι φοιτητές στην αναφορά τους για το «πολύ δύσκολο μάθημα» του κ. Jones. Ο καθηγητής είναι ευρέως γνωστός για το εγχειρίδιο οργανικής χημείας που έχει συγγράψει

Ο καθηγητής Maitland Jones Jr.
Ο καθηγητής Maitland Jones Jr.

Η απάντηση του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης για την απόλυση του καθηγητή

Εκπρόσωπος του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης υπερασπίστηκε την απόλυση του καθηγητή, δίνοντας έμφαση στις υψηλές αποχωρήσεις φοιτητών και στις κακές αξιολογήσεις μαθημάτων. Η δήλωση ανέφερε ότι η απόφαση βασίστηκε σε καταγγελίες για απορριπτική συμπεριφορά, έλλειψη ανταπόκρισης, συγκατάβαση και έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τη βαθμολόγηση.

Μερικοί φοιτητές πιστεύουν ότι η πανδημία διέκοψε εντελώς την ικανότητά τους να προετοιμαστούν για μαθήματα όπως η οργανική χημεία, ένα θεμελιώδες μάθημα για όσους ελπίζουν να πάνε στην ιατρική σχολή. Αρκετές ομάδες φοιτητών είπαν ότι η απόφαση του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης είναι ενδεικτική ενός προβλήματος σε ένα σχολικό σύστημα που πιστεύουν ότι είναι πολύ επιεικές για τους μαθητές.

«Όταν πληρώνουμε για μια εκπαίδευση σε ένα αξιόπιστο πανεπιστήμιο, θα πρέπει να περιμένουμε από ποιοτικούς καθηγητές να προκαλέσουν πνευματικά τους μαθητές μας, βοηθώντας τους να αναπτυχθούν, ωθώντας τους να πάνε πέρα ​​από αυτό που είναι βολικό και άνετο», είπε στο Fox η Elicia Brand, ιδρύτρια του Army of Parents.

Με πληροφορίες από Guardian

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.