- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στόλος επιβατικών αμαξοστοιχιών υδρογόνου έκανε «πρεμιέρα» στη Γερμανία - Αντικατέστησαν 15 ντιζελοκίνητα τρένα που κυκλοφορούσαν προηγουμένως.
Γερμανοί αξιωματούχοι εγκαινίασαν την Τετάρτη τον πρώτο, όπως λένε, στόλο επιβατικών τρένων με κινητήρα υδρογόνου στον κόσμο, αντικαθιστώντας 15 ντιζελοκίνητα τρένα που κυκλοφορούσαν προηγουμένως σε μη ηλεκτροδοτούμενες γραμμές στο κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας.
Τα 14 τρένα χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτεί τους κινητήρες. Η γερμανική κυβέρνηση έχει υποστηρίξει την επέκταση της χρήσης του υδρογόνου ως καθαρή εναλλακτική λύση στα ορυκτά καύσιμα.
Ο κυβερνήτης του κρατιδίου Stephan Weil δήλωσε ότι το έργο των 93 εκατομμυρίων ευρώ (92 εκατομμύρια δολάρια) αποτελεί "εξαιρετικό παράδειγμα" για τις προσπάθειες της Κάτω Σαξονίας να καταστήσει την οικονομία της πιο πράσινη.
Τα τρένα που κατασκευάστηκαν από τη γαλλική εταιρεία Alstom χρησιμοποιούνται από την περιφερειακή σιδηροδρομική εταιρεία LNVG σε δρομολόγια μεταξύ των βόρειων πόλεων Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervoerde και Buxtehude.
Η Alstom αναφέρει ότι τα τρένα Coradia iLint έχουν εμβέλεια έως και 1.000 χιλιόμετρα (621 μίλια) και μέγιστη ταχύτητα 140 km/h (87 μίλια/ώρα). Χρησιμοποιώντας υδρογόνο που παράγεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα τρένα θα εξοικονομούν 1,6 εκατομμύρια λίτρα (περισσότερα από 422.000 γαλόνια) καυσίμου ντίζελ ετησίως.
Το υδρογόνο παράγεται επί του παρόντος ως υποπροϊόν σε χημικές διεργασίες, αλλά η γερμανική εταιρεία ειδικού αερίου Linde σχεδιάζει να το παράγει τοπικά χρησιμοποιώντας μόνο ανανεώσιμη ενέργεια εντός τριών ετών.