Κοσμος

«Αφού πρέπει να φύγεις, φύγε με στιλ», η διαφήμιση για την παραίτηση του Τζόνσον

Viral η καμπάνια της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων SIXT

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Τα σκάνδαλα της θητείας του Μπόρις Τζόνσον
Μπόρις Τζόνσον © EPA/WILL OLIVER

Viral έχει γίνει μία διαφήμιση εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων με αφορμή την παραίτηση Τζόνσον.

Έμπνευση για να δημιουργηθεί μία άκρως... viral διαφημιστική καμπάνια έγινε η παραίτηση του Μπόρις Τζόνσον. Ο ηγέτης των Τόρις παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του και η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων SIXT δημιούργησε μία άκρως ταιριαστή διαφήμιση.

«Όταν έρχεται η ώρα να φύγεις, τότε πρέπει να φύγεις. Μπορείς μάλιστα να φύγεις με μια BMW», αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση της επίσημης σελίδας της SIXT στο Facebook.

«Ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην εφαρμογή SIXT για να κάνετε (σχεδόν) οποιαδήποτε έξοδο πιο αριστοκρατική»

When it’s time to go, it’s time to go. Might as well go in a BMW. Book premium car rentals on the SIXT app to make (almost) any exit classier. #borisjohnson #clownfall #rentacar

Posted by Sixt on Thursday, July 7, 2022

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου
Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου

Οι Έλληνες βουλευτές συνομίλησαν με τοπικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας, κατανοώντας τις καθημερινές προκλήσεις της ουκρανικής κοινωνίας

Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;
Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;

Οι στρατηγικές και των δύο υποψηφίων υπογραμμίζουν πως το podcasting είναι πλέον ένα κρίσιμο μέρος της εργαλειοθήκης των πολιτικών μέσων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.