- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η οικονομική αβεβαιότητα και οι αυξημένες τιμές αποθαρρύνουν τους καταναλωτές παγκοσμίως, σύμφωνα με την τακτική έρευνα της EY, Future Consumer Index.
Η ένατη έκδοση της τριμηνιαίας παγκόσμιας έρευνας μεταξύ 18.000 καταναλωτών, διαπιστώνει ότι το αυξανόμενο κόστος αγαθών και υπηρεσιών επηρεάζει τις αγοραστικές δυνατότητες και αποφάσεις του 52% των ερωτηθέντων σε όλον τον κόσμο.
Υπό το πρίσμα των σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων στις τιμές και την ανησυχία για νέες παραλλαγές του COVID-19, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να περιορίζουν την καταναλωτική δαπάνη τους, θα στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις και θα περιορίζουν τις αγορές μη απαραίτητων αγαθών. Ορισμένα βασικά προϊόντα για τα οποία οι ερωτηθέντες ξοδεύουν λιγότερα, περιλαμβάνουν τα ρούχα (38%), τα είδη καλλωπισμού και τα καλλυντικά (35%), και το αλκοόλ (30%). Παράλληλα, πολλοί αναζητούν ήδη φθηνότερες εναλλακτικές για φρέσκα (20%) και συσκευασμένα τρόφιμα (19%).
Σύμφωνα με την έρευνα, η αβεβαιότητα σχετικά με τη διαχείριση του αυξανόμενου κόστους ζωής, οδηγεί σχεδόν τα δύο τρίτα (60%) των ερωτηθέντων σε διάθεση μεγαλύτερης εξοικονόμησης στο μέλλον, με το 39% να έχουν ήδη θέσει ως στόχο να αποταμιεύουν αντί να ξοδεύουν.
Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν εμπειρίες περισσότερο από ποτέ, καθώς αναπληρώνουν τον χαμένο χρόνο και αναζητούν τρόπους διαφυγής από τις πιέσεις του μετά-πανδημικού κόσμου, με το 45% να αναφέρουν ότι σκοπεύουν να ζήσουν εντονότερα την κάθε στιγμή.
Από τις πέντε βασικές κατηγοριοποιήσεις καταναλωτικών προτεραιοτήτων - «πρώτα ο πλανήτης» (Planet first), «πρώτα η προσιτή τιμή» (Affordability first), «πρώτα η εμπειρία» (Experience first), «πρώτα η υγεία» (Health first) και «πρώτα η κοινωνία» (Society first) - οι εμπειρίες έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση, σε διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με το 2020, και αποτελούν, σήμερα, την τρίτη μεγαλύτερη προτεραιότητα καταναλωτικών δαπανών, από την τελευταία θέση όπου βρίσκονταν στην αρχή της πανδημίας.
Το 42% του συνόλου των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες τον επόμενο χρόνο. Ωστόσο, το 39% δηλώνουν λιγότερο διατεθειμένοι να αναζητήσουν εμπειρίες έξω από το σπίτι τους. Οι καταναλωτές που θα αναζητήσουν εμπειρίες εκτός σπιτιού, απαιτούν περισσότερα από τα φυσικά καταστήματα, καθώς πάνω από το ένα τρίτο (36%) σχεδιάζουν να επισκέπτονται μόνο καταστήματα που προσφέρουν μία εξαιρετική καταναλωτική εμπειρία.
Σε ό,τι αφορά τις καταναλωτικές αποφάσεις, για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, οι περισσότεροι ερωτηθέντες βάζουν τον πλανήτη (26%) πάνω από την οικονομική προσιτότητα (24%) και την εμπειρία (20%).
Οι καταναλωτές επιλέγουν να προβούν σε πιο βιώσιμες αγορές, κάνοντας ό,τι μπορούν για να προστατέψουν το περιβάλλον, με το 56% να αναφέρουν ότι θα δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών τους και το 52% να δεσμεύονται να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον κοινωνικό αντίκτυπό τους. Δύο στους πέντε (42%) δηλώνουν ότι θα αγοράζουν μόνο από brands που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, άποψη που συμμερίζεται σε ίδιο ποσοστό και η Generation Z και σε ακόμη υψηλότερο (48%) οι Millennials.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
α δύο τρίτα των Βρετανών υποστηρίζουν το σχέδιο
Με φόντο τις εξελίξεις στην Ουκρανία
Ακυρώσεις δρομολογίων και προβλήματα στα αεροδρόμια
Πού βρίσκονται οι συζητήσεις - Τι δηλώνει το Βρετανικό Μουσείο
Το όνομα του είχε προκαλέσει αντιδράσεις στους Ρεπουμπλικανούς
Διάγγελμα του με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις
Φανατισμένος οπαδός του παιχνιδιού ο μελλοντικός υπουργός των ΗΠΑ
Η κηδεία της μητέρας του είχε στοιχίσει 162 εκατ. λίρες
O βετεράνος του Παγκοσμίου Πολέμου έγινε γνωστός κατά την πρώτη καραντίνα
Tι αναφέρει για την Ουκρανία
Μια λίστα ώστε να καταλάβετε τι έχει να συμβεί από τις 20 Ιανουαρίου και μετά στις Ηνωμένες Πολιτείες
Στο στόχαστρο της αμερικανικής δικαιοσύνης - Φημίζεται για τη στενή σχέση του με τον πρωθυπουργό Μόντι
Το χρονικό του τροχαίου δυστυχήματος - «Ήταν 7 παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο»
Στη χερσόνησο Ρέκιανες δεν είχε σημειωθεί καμιά ηφαιστειακή έκρηξη για οκτώ αιώνες, ως τον Μάρτιο του 2021.
Ποιος είναι ο αγοραστής της
Τα πρώην μέλη του διάσημου συγκροτήματος «επανενώθηκαν» για να τον αποχαιρετήσουν
Aφηγείται την ιστορία μιας νέας γυναίκας που απώλεσε τη δυνατότητα να μιλάει
Σε πορεία σύγκρουσης η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ με την επερχόμενη κυβέρνηση Τραμπ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.