Heineken: Το νέο σποτ και οι αντιδράσεις από τους αντιεμβολιαστές
Τι απαντά η εταιρεία στους αρνητές των εμβολίων
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Heineken (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ) - Το νέο της σποτ για τον εμβολιασμό προκάλεσε αντιδράσεις από τους αρνητές των εμβολίων Heineken (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ) - Το νέο της σποτ για τον εμβολιασμό προκάλεσε αντιδράσεις από τους αρνητές των εμβολίων](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/07/10/heineken-spot-antiemvoliastes.jpg)
Η Heineken, στο νέο της σποτ, τάσσεται ανοικτά υπέρ των εμβολιασμών για κορωνοϊό, με τους αντιεμβολιαστές να αντιδρούν και να καλούν σε μποϊκοτάζ.
Στη δημοσιότητα έδωσε η Heineken το νέο της σποτ με τίτλο «Η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους. Καιρός να συμμετέχεις και εσύ». Το συγκεκριμένο βίντεο για τον εμβολιασμό ξεκινά με ένα κλαμπ όπου η μουσική είναι δυνατή. Ο χώρος είναι γεμάτος με θαμώνες που έχουν κάνει το εμβόλιο για τον κορωνοϊό και διασκεδάζουν μέχρι τα ξημερώματα, όταν και κάνουν μια βουτιά στη θάλασσα. Δεν είναι νέοι σε ηλικία. Ανάμεσά τους υπάρχουν και αρκετοί ηλικιωμένοι.
Το συγκεκριμένο σποτ κυκλοφορεί σε μια χρονική περίοδο που το αντιεμβολιαστικό ρεύμα ενισχύεται σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Ρωσία, την ώρα που η μετάλλαξη Δέλτα εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Στα social media δημιουργήθηκε το hashtag #BoycottHeineken σε αναρτήσεις για μποϊκοτάζ της εταιρείας. Αρνητές των εμβολίων επιτέθηκαν στη ζυθοποιΐα, κατηγορώντας την ότι κάνει προπαγάνδα.
Cheers to the vaccinated. Time to join them. #FreshBeginnings pic.twitter.com/uKeYOWKuEH
— Heineken (@Heineken) July 8, 2021
Τι απαντά η Heineken στους αρνητές των εμβολίων
«Θέλουμε, απλώς, να ενισχύσουμε τα εστιατόρια και τα μπαρ και να είμαστε πάλι όλοι
μαζί» είναι η απάντηση της εταιρείας στους αντιεμβολιαστές, η οποία παίρνει ξεκάθαρη θέση στο ζήτημα του εμβολιασμού μέσα από τη νέα της διαφημιστική καμπάνια.
Η Heineken δεν είναι η πρώτη εταιρεία μπύρας που τάσσεται ανοιχτά υπέρ του εμβολιασμού. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Budweiser αποφάσισε για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια, να μη διαφημιστεί στο αμερικανικό Super Bowl και να δώσει τα αντίστοιχα χρήματα στην καμπάνια για την προώθηση των εμβολιασμών.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προσπάθησε να βαδίσει στα βήματα του ινδάλματος του Φράνκλιν Ρούζβελτ
Τι είπε για την υποψηφιότητα Χάρις και το προηγούμενο Κλίντον
Tην εποχή που η σημερινή αντιπρόεδρος ήταν γενική εισαγγελέας
Ο Βρετανός πρωθυπουργός εξήρε τη θητεία του Αμερικανού προέδρου
Τι είπε για την Τζιλ Μπάιντεν
«Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για οποιοδήποτε κενό ασφαλείας»
Η προφητική εικόνα που είχε γίνει viral 4 χρόνια πριν
Δείτε τα υπόλοιπα applications που διαγράφθηκαν φέτος
Σχεδόν όλοι οι επιφανείς Δημοκρατικοί που είχαν θεωρηθεί ως πιθανοί διεκδικητές έχουν συνταχθεί μαζί της
60.000 ένοπλοι αστυνομικοί και 20.000 στρατιώτες στους δρόμους του Παρισιού
Η σανσκριτική προέλευση και ο συμβολισμός του
Το χρίσμα έχει σχεδόν «κλειδώσει»
Για τι ακριβώς τον καταγγέλλει ο «Σύνδεσμος Συζύγων/Τέκνων Αγνοουμένων οι 1619»
«Δεν έχει ελπίδες - Είναι πολύ προοδευτική» δήλωσε ο Τζον Μόργκαν
Η κοινή φωτογραφία τους και η έκκληση για την καμπάνια της
Οι ώρες πριν και οι ώρες μετά το θρίλερ της απόσυρσης της υποψηφιότητας του προέδρου των ΗΠΑ
Η πολυβραβευμένη αθλήτρια «δεν θέλει καμία γυναίκα να αισθάνεται ότι πρέπει να επιλέξει μεταξύ του επαγγέλματος και της μητρότητας»
Δείχνει για την ώρα καλύτερες επιδόσεις
Προσθέτει κάτι παραπάνω στην πλευρά των Δημοκρατικών; Ή έστω προβάλλει κάποια μεγαλύτερη αντίσταση στην επιλογή των ψηφοφόρων για τον Trump;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.