Κοσμος

Η Γαλλική καμπάνια για τον εμβολιασμό που κέρδισε τις εντυπώσεις

«Ναι, το εμβόλιο μπορεί να έχει επιθυμητά αποτελέσματα. Με κάθε εμβολιασμό, η ζωή ξεκινά ξανά»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Με χιούμορ και ευαισθησία η νέα επικοινωνιακή εκστρατεία εμβολιασμού που ενθαρρύνει τους Γάλλους να εμβολιαστούν.

Οι υγειονομικές αρχές της Γαλλίας, στην προσπάθειά τους να ενθαρρύνουν τους Γάλλους να εμβολιαστούν και μάλιστα ενόψει της παραλλαγής Δέλτα που τείνει να κυριαρχήσει, δημιούργησαν μία καμπάνια που έκλεψε τις εντυπώσεις. Η επικοινωνιακή τους εκστρατεία προσεγγίζει με χιούμορ και ευαισθησία το θέμα του εμβολιασμού και απευθύνεται κυρίως στους νέους. 

Καθώς πλησιάζουν οι καλοκαιρινές διακοπές, προβάλλει εικόνες με συναυλίες, φιλιά και αγκαλιές. Με λίγα λόγια, την καθημερινότητα που μας έχει στερήσει  κορωνοϊός και μπορεί να μας επιστρέψει ο εμβολιασμός. «Ναι, το εμβόλιο μπορεί να έχει επιθυμητά αποτελέσματα. Με κάθε εμβολιασμό, η ζωή ξεκινά ξανά» γράφει η λεζάντα της καμπάνιας κάτω από κάθε φωτογραφία, σατιρίζοντας την χιλιοειπωμένη φράση, «Το εμβόλιο έχει ανεπιθύμητα αποτελέσματα».



Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του ARS, το 48% του πληθυσμού της Γαλλίας έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου και το 34% έχει εμβολιαστεί πλήρως. 

Η παραλλαγή Δέλτα εξαπλώνεται

Η ARS προειδοποίησε την Πέμπτη για την αύξηση του ποσοστού των ατόμων που βρέθηκαν θετικά στην παραλλαγή Δέλτα, την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, το 26% των κρουσμάτων ήταν θετικά στη παραλλαγή Δέλτα, έναντι του 10% της προηγούμενης εβδομάδας. 

Τα στοιχεία, μάλιστα, δείχνουν ότι το στέλεχος Δέλτα είναι 60% πιο μεταδοτικό από το στέλεχος Αλφα του κορωνοϊού έως και 60% .

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ