Κοσμος

Δάσκαλοι με φούστες μετά το bullying σε μαθητή για τα ρούχα του

Αναβιώνουν το ισπανικό κίνημα «Clothes Have No Gender»

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Οι δύο Ισπανοί δάσκαλοι που φόρεσαν φούστα για να στηρίξουν μαθητή τους©YouTube
Οι δύο Ισπανοί δάσκαλοι που φόρεσαν φούστα για να στηρίξουν μαθητή τους©YouTube

Δάσκαλοι δημοτικού εμφανίστηκαν στο σχολείο με φούστες μετά το Bullying μαθητή για το ντύσιμό του.

Στις αρχές Μαΐου, δύο δάσκαλοι δημοτικού θέλησαν να στηρίξουν έναν μαθητή τους που δέχτηκε bullying για τα ρούχα του και έγιναν η αφορμή να αναβιώσει και σταδιακά να γιγαντωθεί το ισπανικό κίνημα «Clothes Have No Gender» (στα ελληνικά «Τα Ρούχα Δεν Έχουν Φύλο»). Πρόκειται για ένα κίνημα που ξεκίνησε από εκπαιδευτικούς τον Οκτώβριο του 2020 και στοχεύει στην εξάλειψη των φυλετικών στερεοτύπων.

Οκτώβριος 2020: Δάσκαλος στην Ισπανία ξεκινά το κίνημα «Clothes Have No Gender»

Όλα ξεκίνησαν πέρυσι, όταν ένας Ισπανός μαθητής πήγε στο σχολείο με φούστα και αποβλήθηκε. Τότε ο καθηγητής Jose Piñas, θέλοντας να στηρίξει τον έφηβο και να διαμαρτυρηθεί για την άδικη αποβολή του, εμφανίστηκε στο σχολείο με την ίδια φούστα που φορούσε την προηγούμενη ο μαθητής. 

Κάπως έτσι ξεκίνησε το δημοφιλές κινήμα «Clothes Have No Gender» που θέλει να βάλει τέρμα στα στερεότυπα που ακολουθούν τα δύο φύλα στην Ευρώπη και έχαιρε μεγάλης αποδοχής στα τέλη Οκτωβρίου και τις αρχές Νοεμβρίου του 2020. Παρόλο που στους μήνες που ακολούθησαν η δημοφιλία του έπεσε, πρόσφατα έρχεται όλο και πιο συχνά στην επικαιρότητα και επαναποκτά τους οπαδούς του, αφού όλο και περισσότεροι άνδρες εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στο κίνημα. 

O Jose Piñas, καθηγητής που ξεκίνησε το κίνημα «Clothes Have No Gender»©YouTube
O Jose Piñas, καθηγητής που ξεκίνησε το κίνημα «Clothes Have No Gender»©YouTube

Μάιος 2021: Δυο δάσκαλοι δημοτικού εμφανίζονται με φούστα στο σχολείο

Στις αρχές Μαΐου 2021 ο 37χρονος Manuel Ortega και ο 36χρονος Borja Velázquez, και οι δύο δάσκαλοι σε δημοτικό σχολείο, εμφανίστηκαν στο Virgen de Sacedon στο Βαγιαδολίδ όπου εργάζονται φορώντας φούστα. Στόχος τους να υπερασπιστούν έναν μικρό μαθητή ο οποίος έπεσε θύμα bullying επειδή φορούσε μια μπλούζα με anime και αναγκάστηκε να την βγάλει έπειτα από τις πιέσεις των συμμαθητών του. 

Μετά από αυτό το περιστατικό, ο δάσκαλός του Borja Velázquez, μαζί με τον συνάδελφό του Manuel Ortega, δήλωσαν εξοργισμένοι με τον σχολικό εκφοβισμό που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια τους και αποφάσισαν να αναβιώσουν το κίνημα «Clothes Have No Gender», προωθώντας το δικαίωμα του καθενός να φοράει ό,τι θέλει και να υπάρχει σεβασμός στη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία. 

 

 

Σύμφωνα με τον Velázquez, ο οποίος μίλησε στην ισπανική El Pais, ο μόνος λόγος που φόρεσε φούστα ήταν για να διδάξει στους μαθητές του ότι υπάρχει ανάγκη για αλλαγή, εξηγώντας τους πως οι λέξεις μερικές φορές πονάνε περισσότερο από το ξύλο.

Η συμβολική κίνηση των δύο δασκάλων ήταν ένα μήνυμα προς τα παιδιά ότι πρέπει επιτέλους να σπάσουν οι φυλετικές προκαταλήψεις. Μπορούν και τα αγόρια να βρίσκονται στην κουζίνα, να έχουν μακριά μαλλιά ή να φοράνε φούστες, όπως και τα κορίτσια μπορούν να αγαπούν το ποδόσφαιρο και να έχουν κοντά μαλλιά. 

Ισπανοί μαθητές και εκπαιδευτικοί που φορούν φούστα στηρίζοντας το κίνημα «Clothes Have No Gender»©YouTube
Ισοανοί μαθητές και εκπαιδευτικοί που φορούν φούστα στηρίζοντας το κίνημα «Clothes Have No Gender»©YouTube

Ο 37χρονος Manuel Ortega και ο 36χρονος Borja Velázquez δεν είναι οι μόνοι δάσκαλοι που στηρίζουν το κίνημα «Clothes Have No Gender». Εκτός από τον Jose Piñas, έναν από τους πρώτους εκπαιδευτικούς που εμφανίστηκε με φούστα το φθινόπωρο του 2020, το κίνημα «Clothes Have No Gender» γιγαντώνεται με όλο και περισσότερους συμμετέχοντες να το στηρίζουν. 

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.