- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Covid-19 - Google: Μπλόκο σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις
Συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Google Google](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/03/09/google.jpg)
Google: Σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας - Μπλόκο σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις, σχετικές με την Covid-19
Η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020). Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.
Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.
Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ' αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.
Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.
Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με αφορμή του ταξίδι του Ούγγρου πρωθυπουργού στην Μόσχα
«Τίποτα να μην θέσει σε κίνδυνο το σύμβολο της δημοκρατίας»
Προσπάθησε να βαδίσει στα βήματα του ινδάλματος του Φράνκλιν Ρούζβελτ
Τι είπε για την υποψηφιότητα Χάρις και το προηγούμενο Κλίντον
Tην εποχή που η σημερινή αντιπρόεδρος ήταν γενική εισαγγελέας
Ο Βρετανός πρωθυπουργός εξήρε τη θητεία του Αμερικανού προέδρου
Τι είπε για την Τζιλ Μπάιντεν
«Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για οποιοδήποτε κενό ασφαλείας»
Η προφητική εικόνα που είχε γίνει viral 4 χρόνια πριν
Δείτε τα υπόλοιπα applications που διαγράφθηκαν φέτος
Σχεδόν όλοι οι επιφανείς Δημοκρατικοί που είχαν θεωρηθεί ως πιθανοί διεκδικητές έχουν συνταχθεί μαζί της
60.000 ένοπλοι αστυνομικοί και 20.000 στρατιώτες στους δρόμους του Παρισιού
Η σανσκριτική προέλευση και ο συμβολισμός του
Το χρίσμα έχει σχεδόν «κλειδώσει»
Για τι ακριβώς τον καταγγέλλει ο «Σύνδεσμος Συζύγων/Τέκνων Αγνοουμένων οι 1619»
«Δεν έχει ελπίδες - Είναι πολύ προοδευτική» δήλωσε ο Τζον Μόργκαν
Η κοινή φωτογραφία τους και η έκκληση για την καμπάνια της
Οι ώρες πριν και οι ώρες μετά το θρίλερ της απόσυρσης της υποψηφιότητας του προέδρου των ΗΠΑ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.