- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Covid-19 - Google: Μπλόκο σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις
Συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων
Google: Σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας - Μπλόκο σε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις, σχετικές με την Covid-19
Η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020). Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.
Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.
Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ' αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.
Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.
Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Χρειάστηκε μόλις 15 λεπτά
«Περιστατικό ασφαλείας» υπό διερεύνηση
Θα παραμείνουν «σοσιαλιστές» ή θα υιοθετήσουν την ταυτότητα του «σοσιαλδημοκράτη»;
Πληροφορίες για ελεγχόμενη έκρηξη
«Δεν βρίσκομαι εδώ για να τσακωθώ για τις τουαλέτες» - Απάντηση στον πόλεμο που δέχεται
Πού βασίζεται ο σχεδιασμός του πυραύλου και το ενδεχόμενο μεταφοράς πυρηνικών
Η επίθεση καταγράφηκε από κάμερα
Σαν σήμερα πριν 38 χρόνια ο «Iron Mike» έγινε ο νεότερος πρωταθλητής βαρέων βαρών στην ιστορία
Ήταν μέλος της ομάδας της υπεράσπισης στη δίκη του στην αμερικανική Γερουσία το 2020
α δύο τρίτα των Βρετανών υποστηρίζουν το σχέδιο
Με φόντο τις εξελίξεις στην Ουκρανία
Ακυρώσεις δρομολογίων και προβλήματα στα αεροδρόμια
Πού βρίσκονται οι συζητήσεις - Τι δηλώνει το Βρετανικό Μουσείο
Το όνομα του είχε προκαλέσει αντιδράσεις στους Ρεπουμπλικανούς
Διάγγελμα του με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις
Φανατισμένος οπαδός του παιχνιδιού ο μελλοντικός υπουργός των ΗΠΑ
Η κηδεία της μητέρας του είχε στοιχίσει 162 εκατ. λίρες
O βετεράνος του Παγκοσμίου Πολέμου έγινε γνωστός κατά την πρώτη καραντίνα
Tι αναφέρει για την Ουκρανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.