- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αύξηση στις πωλήσεις των Barbie είδε η εταιρεία παιχνιδιών Mattel παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού.
Κατακόρυφα αυξήθηκαν οι πωλήσεις της γνωστής κούκλας Barbie όπως γνωστοποίησε η εταιρεία παιχνιδιών Mattel, η οποία αναδείχθηκε μία από τις πλέον κερδισμένες της πανδημίας.
«Το brand είναι πιο σύγχρονο από ποτέ, παρότι 62 χρόνων», είπε σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal ο διευθύνων σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ. «Οι γονείς δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για τα παιδιά τους και ψάχνουν ποιοτικά προϊόντα, τα οποία να εμπιστεύονται», εξήγησε. Πραγματικά, οι πωλήσεις της Barbie αυξήθηκαν κατά 29% το τρίτο τρίμηνο του έτους, στην καλύτερη επίδοση των τελευταίων 20 ετών. Συνολικά, ο κύκλος εργασιών της Mattel σημείωσε αύξηση της τάξης του 10% στο διάστημα αυτό.
Το ενδιαφέρον για την Barbie βρισκόταν σε πτώση τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας του ανταγωνισμού από πιο μοντέρνα παιχνίδια και άλλες κούκλες. Η Mattel προσπάθησε να κάνει πιο σύγχρονο αυτό το κλασικό παιχνίδι, κυκλοφορώντας κούκλες με διαφορετικούς σωματότυπους, χρώματα δέρματος, μαλλιά και επαγγέλματα.
Κατά την περιόδο, ωστόσο, της πανδημίας του κορωνοϊού οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατακόρυφα ακολουθώντας την εξίσου αυξημένη ζήτηση.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ