Κοσμος

Η P&G καταπολεμά τον ρατσισμό σε όλο το φάσμα του

Το «The Talk», το «The Choice» και άλλες ενέργειες προσέλκυσαν επαίνους για την κοινωνική της ευθύνη και αποδεικνύουν μια εξέλιξη στο ρόλο του marketing για τη μάρκα

A.V. Guest
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Οι ενέργειες που έκανε η P&G για να καταπολεμήσει τον ρατσισμό μέσω του marketing.

Η Procter & Gamble, έχει αναδείξει την παγκόσμια φήμη της σε αξιοσημείωτες καμπάνιες που εξετάζουν περίπλοκα κοινωνικά ζητήματα όπως ο ρατσισμός και η τοξική αρρενωπότητα.

Το «The Talk», το «The Choice» και άλλες ενέργειες προσέλκυσαν επαίνους για την κοινωνική της ευθύνη και αποδεικνύουν μια εξέλιξη στο ρόλο του marketing για τη μάρκα. Για την P&G, η δέσμευση στο να είναι μία δύναμη που συμβάλλει στην κοινωνική αλλαγή μεταφράζεται στο να προσεγγίζει τις καμπάνιες με διαφορετικό τρόπο, να εστιάζει στην πρόοδο έναντι της τελειότητας και να μην υποχωρεί ακόμη και εν μέσω αντιδράσεων.

Η απώλεια δυνητικών πελατών είναι μερικές φορές μέρος της δέσμευσης της σε αυτές τις σημαντικές ενέργειες. Δεν θεωρεί ότι όλοι συμφωνούν μαζί της και αυτό που στοχεύει να κάνει είναι να συνδέει ουσιαστικά  τους καταναλωτές μας με την μάρκα , να αναγνωρίζει  τις καταστάσεις και να τους αντιπροσωπεύει θετικά με συνεχή τρόπο.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Total Business.