- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τον Ιανουάριο του 2007 το Netflix άρχισε να αφήνει τα DVD και ανακοίνωσε την έναρξη της υπηρεσίας ροής – η οποία γρήγορα διογκώθηκε σε έναν τεχνολογικό γίγαντα.
Μέχρι το 2007 το Netflix είχε παραδώσει ένα δισεκατομμύριο DVD από τα 42 εθνικά κέντρα διανομής του σε ολόκληρη την Αμερική. Αλλά το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας είχε ήδη αρχίσει να αλλάζει. Τον Ιανουάριο του 2007 το Netflix ανακοίνωσε την έναρξη της υπηρεσίας ροής – η οποία γρήγορα διογκώθηκε σε έναν τεχνολογικό γίγαντα, με δισεκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή του δικού του πρωτότυπου περιεχομένου και 167 εκατομμύρια συνδρομητές σε 190 διαφορετικές χώρες.
Αλλά και μετά αυτή την αλλαγή κάποιοι συνέχισαν να παίρνουν DVD και Blu-Rays μέσω ταχυδρομείου. Από όλους τους τεράστιους αριθμούς που σηματοδοτούν την ταχεία ανάπτυξη του Netflix, ίσως αυτό είναι το πιο εκπληκτικό: εξακολουθούν να υπάρχουν περισσότερα από δύο εκατομμύρια άτομα στις Ηνωμένες Πολιτείες που λαμβάνουν ταχυδρομικά DVD Netflix μέσω ταχυδρομείου.
Ορισμένοι συνδρομητές εκτιμούν το ευρύτερο φάσμα των διαθέσιμων επιλογών σε DVD. Καθώς το Netflix έχει αυξήσει την υπηρεσία ροής, η επιλογή καλών ταινιών φαίνεται να έχει συρρικνωθεί ακόμα και αν ο συνολικός αριθμός έχει αυξηθεί, καθώς η εταιρεία επικεντρώνει τις προσπάθειές της σε πρωτότυπες τηλεοπτικές εκπομπές και ντοκιμαντέρ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Total Business.