- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το ρομποτικό βαθυσκάφος που εξετάζει το βυθό του Ινδικού Ωκεανού για να εντοπίσει τα συντρίμμια του αεροσκάφους Boeing 777 της Malaysia Airlines, έχει ήδη σαρώσει τα δύο τρίτα της περιοχής των ερευνών χωρίς να βρεθεί τίποτα.
Το αυτόνομο βαθυσκάφος «χτενίζει» τη ζώνη όπου εντοπίστηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες σήματα τα οποία θα μπορούσαν να προέρχονται από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, σε απόσταση περίπου 1.700 χιλιομέτρων βορειοδυτικά του Περθ.
Τις τελευταίες ημέρες ωστόσο δεν έχει εντοπιστεί κανένα άλλο σήμα, γεγονός που ίσως να σημαίνει ότι οι μπαταρίες των μαύρων κουτιών έχουν πλέον εξαντληθεί.
Την τελευταία εβδομάδα το Bluefin-5, που έχει το σχήμα τορπίλης μήκους 5 μέτρων, πραγματοποίησε οκτώ αποστολές και κατέβηκε κάτω από το μέγιστο όριό του των 4.500 μέτρων.
Σήμερα θα βουτήξει για ένατη φορά ενώ στην επιφάνεια δέκα στρατιωτικά αεροσκάφη και έντεκα πλοία συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό συντριμμιών, χωρίς μέχρι στιγμής κάποιο θετικό αποτέλεσμα.
Το αεροσκάφος, στο οποίο επέβαιναν 239 άνθρωποι, εκτελούσε στις 8 Μαρτίου την πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο αλλά χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ περίπου μία ώρα μετά την απογείωσή του.
Δ.Κ.