Κοσμος

Εταιρεία αλλάζει το σήμα της στην «οδοντόκρεμα των μαύρων»

Από «Darkie» γίνεται «Darlie» το προϊόν που πωλείται στην Κίνα

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δημοφιλής οδοντόκρεμα στην ασιατική αγορά αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter.

Ο όμιλος Colgate-Palmolive ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε αναθεώρηση και αλλαγή σήματος προϊόντος της που κυκλοφορεί στην ασιατική αγορά καθώς αναπαράγει φυλετικά, ρατσιστικά προϊόντα. Το επίμαχο προϊόν είναι η δημοφιλής οδοντόκρεμα «Darlie». Αρχικά ονομαζόταν «Darkie» και στα κινεζικά μεταφραζόταν ως η «οδοντόκρεμα των μαύρων». Πάνω στο σωληνάριο απεικονιζόταν η καρικατούρα ενός μαύρου χαμογελαστού άνδρα και τώρα θα αντικατασταθεί από το πρόσωπο ενός άνδρα, με πρόσωπο μισό λευκό, μισό μαύρο.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα στο BBC η οδοντόκρεμα Darlie είναι ένα κινεζικό προϊόν που ανήκει στην Colgate σε συνεργασία με την Joint Hawent, Hawley & Hazel. Η «Darkie» μετονομάστηκε σε «Darlie» το 1989.

Η Colgate πλήρωσε 50 εκατομμύρια δολάρια το 1985 για να αποκτήσει το 50% της εταιρείας Hawley & Hazel με έδρα το Χονγκ Κονγκ που παρασκευάζει τη δημοφιλή «Darlie». Το εν λόγω προϊόν το 17% της κινεζικής αγορά στην κατηγορία των οδοντόκρεμων, το 21% στη Σιγκαπούρη, το 28% στη Μαλαισία και το 25% στην Ταϊβάν σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Euromonitor International.

Η παγκόσμια ώθηση του κινήματος «Black Lives Matter» μετά τον βίαιο θάνατο του μαύρου Αμερικανού Τζορτζ Φλόιντ έχει αναγκάσει πολλές εταιρείες να προβούν σε διορθωτικές κινήσεις του branding και μάρκετινγκ των προϊόντων τους. Ανάμεσά τους και το διάσημο ρύζι «Uncle Ben's» που ανακοίνωσε ότι «εξελίσσει» το εμπορικό του σήμα και θα ξανασχεδιάσει τη συσκευασία του, καθώς έχει επικριθεί για τη διαιώνιση φυλετικών στερεοτύπων.

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ