Κοσμος

Ο κοροναϊός εκτινάσσει τις τιμές σκόρδων, τσίλι και τζίντζερ

Ρεπορτάζ των Financial Times για την προσφορά και ζήτηση των προϊόντων

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σκόρδα, τσίλι και τζίντζερ
Σκόρδα, τσίλι και τζίντζερ © Pixabay

Μία από τις οικονομικές επιπτώσεις του νέου κοροναϊού είναι η αύξηση σε ζήτηση προϊόντων όπως το σκόρδο, το τσίλι και το τζίντζερ.

Η επιδημία του νέου κοροναϊού έχει έχει προκαλέσει μεγάλες οικονομικές επιπτώσεις.

Μάλιστα, σύμφωνα με εκτενές ρεπορτάζ των Financial Times οι οικονομικές επιπτώσεις εντοπίζονται σε προϊόντα όπως τα σκόρδα, το τζίντζερ, αλλά και το τσίλι, προκαλώντας μάλιστα ανησυχία τόσο για την προσφορά όσο και τη ζήτηση.

Σύμφωνα με τους Financial Times, που επικαλείται την εταιρεία δεδομένων Mintec, ο δείκτης που αποτυπώνει την πορεία των τιμών σε αυτά τα προϊόντων έχει σημειώσει άνοδο 17% από τις αρχές Δεκεμβρίου, αντανακλώντας την έλλειψη εργατικού δυναμικού σε αγροκτήματα και δίκτυα διανομής.

Η άνοδος αυτή έχει παγκόσμιο αντίκτυπο, καθώς η Κίνα αντιπροσωπεύει περίπου το 80% της παγκόσμιας εξαγωγικής αγοράς σκόρδου, το 47% της αγοράς τζίντζερ και το 20% της αγοράς τσίλι, σύμφωνα με την Mintec.

Εξαγωγέας με έδρα τη Σιγκαπούρη αναμένει μάλιστα να υπάρξουν επιπτώσεις και σε άλλα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των αφυδατωμένων λαχανικών, των αποξηραμένων κρεμμυδιών και της πάστας ντομάτας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου
Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου

Οι Έλληνες βουλευτές συνομίλησαν με τοπικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας, κατανοώντας τις καθημερινές προκλήσεις της ουκρανικής κοινωνίας

Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;
Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;

Οι στρατηγικές και των δύο υποψηφίων υπογραμμίζουν πως το podcasting είναι πλέον ένα κρίσιμο μέρος της εργαλειοθήκης των πολιτικών μέσων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.