Κοσμος

Διαφήμιση σερβιέτας με αίμα περιόδου προσβάλλει και διχάζει

Η ρυθμιστική αρχή της Αυστραλίας απέρριψε τα παράπονα των τηλεθεατών

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δεν παραβιάζουν τα πρότυπα προβολής οι διαφημίσεις που πρώτες απεικόνισαν αίμα περιόδου σε σερβιέτες στην Αυστραλία.

Δεν παραβιάζουν τα πρότυπα προβολής οι διαφημίσεις που πρώτες απεικόνισαν αίμα περιόδου σε σερβιέτες απεφάνθη η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Αυστραλίας. Η αρχή κλήθηκε να πάρει θέση μετά την υποβολή εκατοντάδων παραπόνων από τηλεθεατές.

Οι διαφημίσεις της εταιρείας Libra προβλήθηκαν στην τηλεόραση της Αυστραλίας πριν από έναν μήνα και έδειξαν εσώρουχα λεκιασμένα με αίμα, αλλά και αίμα να τρέχει στα πόδια μιας γυναίκας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC οι τηλεθεατές υπέβαλαν περισσότερα από 600 παράπονα χαρακτηρίζοντας το περιεχόμενο των διαφημίσεων «ακατάλληλο». Καμία άλλη διαφήμιση μέσα στο 2019 δεν έχει προκαλέσει τόσες αντιδράσεις.

Η ρυθμιστική αρχή της Αυστραλίας δεν απέρριψε απλά τις ενστάσεις, αλλά επαίνεσε την εταιρεία για το μήνυμα. Η αρχή Ad Standards δήλωσε ότι η καμπάνια της εταιρείας «προωθεί την ισότητα και απομυθοποιεί την έμμηνο ρύση».

Η μητρική εταιρεία της Libra, Asaleo Care, δήλωσε ότι οι διαφημίσεις προσέγγισαν ένα θέμα ταμπού και το αίσθημα ντροπής που βιώνουν πολλές γυναίκες και κορίτσια κατά τη διάρκεια της περιόδου. «Η περίοδος είναι κάτι το φυσιολογικό. Το να τη δείχνεις στον κόσμο θα πρέπει να θεωρείται φυσιολογικό».

Οι τηλεθεατές που θίχτηκαν χαρακτήρισαν τις διαφημίσεις «προσβλητικές και αηδιαστικές».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ρυθμιστική αρχή απέρριψε επίσης το επιχείρημα ότι οι εν λόγω διαφημίσεις δεν θα έπρεπε να προβάλλονται σε ώρες που βλέπουν τα παιδιά τηλεόραση.