- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Συγνώμη ζήτησε η ιαπωνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ FamilyMart μετά τη δημοσίευση ενός βίντεο που δείχνει δεκάδες ποντίκια να αλωνίζουν στους διαδρόμους καταστήματός της.
Απολογήθηκε στο καταναλωτικό κοινό ζητώντας μάλιστα συγνώμη η ιαπωνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ FamilyMart μετά τη δημοσίευση ενός βίντεο που δείχνει δεκάδες ποντίκια να αλωνίζουν στους διαδρόμους του καταστήματος και να κάνουν πάρτι στα ράφια και στα ψυγεία με τα τρόφιμα.
Το βίντεο έκανε τον γύρο του διαδικτύου φέρνοντας σε δύσκολη θέση την εταιρεία. Το κατάστημα εκτιμάται ότι βρίσκεται σε μία από τις πολυσύχναστες συνοικίες του Τόκιο, την Σιμπούγια.
Το δίκτυο NHK μετέδωσε ότι το βίντεο έχει συγκεντρώσει περισσότερες από πέντε εκατομμύρια προβολές.
Το FamilyMart όπως ονομάζεται το πολυκατάστημα είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερ μάρκετ στην Ιαπωνία, αφού διαθέτει 14.000 υποκαταστήματα σε όλη τη χώρα.
«Σας ζητούμε βαθύτατα συγγνώμη που σας ανησυχήσαμε και σας κάναμε να αισθανθείτε άβολα», δήλωσε η FamilyMart στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει πάρει το περιστατικό σοβαρά, προσθέτοντας ότι το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό ενώ είναι σε συνεργασία με τις τοπικές υγειονομικές αρχές για να καθαρίσει τον χώρο από τα ποντίκια και να διερευνήσει την αιτία της φαινομενικής μόλυνσης.