- CITY GUIDE
- PODCAST
-
33°
Bloomberg: Αστοχίες στα ηλεκτρονικά συστήματα της Boeing
Οφείλονται στην απασχόληση άπειρων και προσωρινών εξωτερικών εργαζομένων
![Αεροπλάνο Αεροπλάνο](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/07/04/plane737.jpg)
Έρευνες του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης για τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών 737 Max και 787 Dreamliner της Boeing
Κατά τη διάρκεια των ερευνών του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης για τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών 737 Max και 787 Dreamliner της Boeing, προκύπτει πως υπάρχουν ακόμη πολλές ακόμη αστοχίες στον εσωτερικό σχεδιασμό της γραμμής παραγωγής του κατασκευαστή, που σχετίζονται με την ανάθεση του σχεδιασμού και συναρμολόγησης των ηλεκτρονικών συστημάτων τους από εξωτερικούς συνεργάτες (outsourcing), που απασχολούσαν άπειρους και προσωρινούς εργαζομένους.
Όπως αναφέρεται στο πρακτορείο Bloomberg, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους. Αυτοί οι εργαζόμενοι με σχέση ορισμένου χρόνου, στην πλειονότητά τους μόλις αποφοιτήσαντες από τα πανεπιστήμια, είχαν προσληφθεί για συγκεκριμένο χρόνο από τις συνεργαζόμενες εταιρείες πληροφορικής HCL Technologies και Cyient Ltd στην Ινδία.
Πολλοί από αυτούς τους εργαζόμενους αμοίβονταν με μόλις 9 δολάρια, όπως τονίζουν στο Bloomberg ειδικοί μηχανικοί. Όπως ανέφερε ο πρώην μηχανικός της Boeing Ρικ Λούντκε, που ήταν υπεύθυνος για τους ελέγχους πτήσεων, η μεταβίβαση των εργασιών αυτών σε τρίτους και εξωτερικούς συνεργάτες είχε στόχο τη μείωση του κόστους.
Το ελαττωματικό ηλεκτρονικό κύκλωμα του Boeing 737 Max ενοχοποιείται για τις δύο πολύνεκρες πτώσεις, που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους, τον Οκτώβριο του 2018 και τον φετινό Μάρτιο. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος μετά το δυστύχημα του Μαρτίου, προκαλώντας απώλειες ενός δισ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο στην Boeing.
Όπως τονίζει ο πρώην μηχανικός πληροφορικής της εταιρείας Μαρκ Ράμπιν, το εξειδικευμένο και πολύπειρο προσωπικό δεν ήταν πλέον απαραίτητο στην εταιρεία. Ο ίδιος προσθέτει πως ο κώδικας του συστήματος δεν ήταν σωστός και συχνά έπρεπε να γίνονται τροποποιήσεις και ρυθμίσεις. Οι προγραμματιστές της HLC εργάζονταν πάνω σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις που τους έδιναν οι μηχανικοί της Boeing.
Εκπρόσωπος της Boeing δήλωσε στο Bloomberg πως η ασφάλεια παραμένει κύριος στόχος της εταιρείας, ακόμη κι όταν μοιράζεται τη δουλειά με εξωτερικούς συνεργάτες.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ήρθε η ώρα να ανακοινώσει ότι δεν θα είναι υποψήφιος» είπε ο Αμερικανός συγγραφέας
Αποκάλυψη λιγο μετα τον θάνατο της βραβευμένης με Νόμπελ συγγραφέα
H έρημος Ατακάμα είναι 100 φορές πιο ξηρή από την Κοιλάδα του Θανάτου στις ΗΠΑ
Πόσο συχνό φαινόμενο είναι να χτυπηθεί ένα αεροπλάνο από κεραυνό;
Ο τρόπος να προφυλαχθεί το Κίεβο από τον Τραμπ
Συστάθηκε επίσημα ο ακροδεξιός συνασπισμός του Όρμπαν - Ποιο ελληνικό κόμμα συμμετέχει
Η ανάλυση του Politico για τον Γάλλο πρόεδρο, τα μυστικά και την μοιραία απόφασή του
42 μέρες πριν το συνέδριο του κόμματος
Για πολλούς αναλυτές και insiders του Εθνικού Μετώπου είναι θέμα χρόνου
Σε ποια περιοχή καταγγέλθηκαν τα περισσότερα περιστατικά
Την ώρα που η Μελόνι παραμένει στην ομάδα Ευρωπαίοι Συντηρητικοί και Μεταρρυθμιστές
Θρυλείται ότι σκόπευε να τα χρησιμοποιήσει για να βάλει τέλος στη ζωή του
Ανακούφιση αλλά και αβεβαιότητα για το αποτέλεσμα - Τι αναφέρουν τα πρωτοσέλιδα
Στη Δύση αυτό το αγαθό είναι αυτονόητο, στην Ινδία η έλλειψή του καταστρέφει τις ζωές των γυναικών
Πώς έμοιαζε η μαγική πόλη στις αρχές του 19ου αιώνα
Το δημοσίευμα του Politico
Συμφωνία με το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης - Πρόστιμο 243,6 εκ. δολαρίων
Οι αντιδράσεις για το εκλογικό αποτέλεσμα
Νίκη του Νέου Λαϊκού Μετώπου χωρίς απόλυτη πλειοψηφία
Xιλιάδες πολίτες στους δρόμους για να πανηγυρίσουν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.