- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Ford κλείνει εργοστάσιο στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω Brexit.
Η Ford ανακοίνωσε ότι κλείνει το εργοστάσιο της στο Μπρίντζεντ της Ουαλίας λόγω των προβλημάτων που θα δημιουργήσει το Brexit στην εγχώρια βιομηχανία. Η απόφαση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελεί ένα ακόμη «χτύπημα» στη βρετανική βιομηχανία, σύμφωνα με το Reuters.
Περισσότεροι από 2.000 εργαζόμενοι θα χάσουν την εργασία τους, όταν θα κλείσει η μία από τις δύο μονάδες παραγωγής κινητήρων της Ford στη Βρετανία. H αμερικανική εταιρεία είχε προσθέσει μια νέα γραμμή συναρμολόγησης για την παραγωγή ενός τρικύλινδρου κινητήρα 1,5 λίτρων στο Μπρίντζεντ, το περασμένο φθινόπωρο.
Η Ford κατασκευάζει κάθε χρόνο περίπου 1,3 εκατ. κινητήρες σε δύο βρετανικές τοποθεσίες, το Μπρίντζεντ και το Ντάγκενχαμ, στην ανατολική Αγγλία. Η εταιρεία έχει προειδοποιήσει στο παρελθόν την κυβέρνηση ότι θα μπορούσε να αντιμετωπίσει έξοδα 1 δισ. δολαρίων, σε περίπτωση που επιλεγεί το αποκαλούμενο «σκληρό Brexit» (σ.σ. έξοδος του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ε.Ε. χωρίς συμφωνία).
Τον περασμένο Ιανουάριο η Ford δήλωσε ότι το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που εκπόνησε, προβλέπει απολύσεις αρκετών χιλιάδων εργαζόμενων, κλείσιμο εργοστασίων και διακοπή γραμμών παραγωγής οχημάτων. Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόλυση 5.000 εργαζομένων και στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη της αγορά στην Ευρώπη.
Οι κινητήρες της Ford, που κατασκευάζονται στη Μεγάλη Βρετανία, προορίζονται για να τοποθετηθούν σε οχήματα που παράγονται σε Γερμανία, Τουρκία, ΗΠΑ κ.α. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα αντιμετωπίσει καθυστερήσεις και πρόσθετα κόστη, όταν εφαρμοστεί το Brexit.
Το εργοστάσιο στο Μπρίντζεντ αποτελεί σημαντική πηγή κινητήρων για οχήματα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική, για τις μάρκες Ford, Jaguar και Land Rover. Ωστόσο, οι αλλαγές στη γκάμα των μοντέλων έχουν μειώσει τη ζήτηση των οχημάτων που χρησιμοποιούν τους κινητήρες από το συγκεκριμένο εργοστάσιο.
Η Jaguar Land Rover προμηθεύεται κινητήρες V8, αλλά η σύμβαση με τη Ford ολοκληρώνεται το 2020. Ο κινητήρας AJV8 της JLR που παράγεται στο Μπρίντζεντ, χρησιμοποιείται σε ορισμένα μοντέλα υψηλής απόδοσης Range Rover και Jaguar.
Η Jaguar ξεκίνησε πρόσφατα τη χρήση ενός ισχυρού νέου twin-turbo inline εξακύλινδρου κινητήρα που πιθανώς θα αντικαταστήσει τον V-8. Επίσης, η JLR αναμένεται να αρχίσει να χρησιμοποιεί ένα twin-turbo V8 που προέρχεται από τη BMW.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ