- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Με τίτλο «το πρώτο ξύρισμα είναι πάντα ιδιαίτερο» η νέα διαφήμιση της Gillette παρουσιάζει έναν μπαμπά να βοηθά τον τρανς γιο του.
Ένας τρανς άνδρας μαθαίνει να ξυρίζεται με τη βοήθεια του μπαμπά του στη νέα διαφήμιση της εταιρείας Gillette, η οποία αναρτήθηκε στο Facebook. Είναι η αληθινή ιστορία ζωής του καλλιτέχνη Σάμσον Μπονκεμπαντού Μπράουν από το Τορόντο και έχει μέχρι στιγμής αποσπάσει μόνο θετικά σχόλια.
«Πάντα ήξερα ότι ήμουν διαφορετικός. Δεν γνώριζα αν υπήρχε κάποιος όρος για αυτόν τον τύπο ανθρώπου που ήμουν. Έκανα τη μετάβαση γιατί το μόνο που ήθελα ήταν να νιώσω ευτυχισμένος. Χαίρομαι που έφτασα σε αυτό το σημείο της ζωής μου που είμαι σε θέση να ξυριστώ για πρώτη φορά. Ο ανδρισμός προχώρησε και είμαι χαρούμενος», λέει ο Σάμσον.
Ο Σάμσον πιάνει το ξυραφάκι και με τις υποδείξεις του πατέρα του ξυρίζεται γεμάτος αυτοπεποίθηση. «Οπουδήποτε, οποτεδήποτε, όπως κι αν συμβεί το πρώτο ξύρισμα είναι ιδιαίτερο», αναφέρει η διαφήμιση.
Στις αρχές του έτους η Gillette δέχθηκε καταιγισμό επαίνων αλλά και επικρίσεων επειδή ξεκίνησε μια διαφημιστική εκστρατεία εμπνευσμένη από το κίνημα #MeToo.