- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
Ethiopian Airlines: «Αδύνατο» να ελέγξουν οι πιλότοι το Boeing
Εφήρμοσαν όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και οδηγίες
Οι πιλότοι της πτήσης της Ethiopian Airlines, η οποία συνετρίβη στις 10 Μαρτίου οδηγώντας στον θάνατο 157 ανθρώπους, εκτέλεσαν «επανειλημμένως» τις διαδικασίες που περιέχονται στις οδηγίες της Boeing, αλλά δεν κατόρθωσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους, δήλωσε σήμερα η υπουργός Μεταφορών της Αιθιοπίας.
«Το πλήρωμα εκτέλεσε πολλές φορές όλες τις οδηγίες του κατασκευαστή, αλλά δεν κατόρθωσε να ανακτήσει τον έλεγχο του αεροσκάφους», ενός Boeing 737 MAX 8, δήλωσε η Νταγκμαβίτ Μότζες κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της οποία παρουσίασε τα αποτελέσματα της προκαταρκτικής έρευνας για τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας.
Το προκαταρκτικό πόρισμα συνιστά στον αμερικανό κατασκευαστή «να επανεξετάσει το σύστημα διαχείρισης πτήσης του αεροσκάφους», πρόσθεσε.
«Οι αεροπορικές αρχές θα πρέπει να επαληθεύσουν ότι η επανεξέταση του συστήματος διαχείρισης πτήσης του αεροσκάφους έγινε σωστά από τον κατασκευαστή» πριν ο στόλος των Boeing 737 MAX, που είναι καθηλωμένος στο έδαφος σε ολόκληρο τον κόσμο μετά το δυστύχημα, λάβει άδεια για να α ξαναπετάξει, επέμεινε η υπουργός Μεταφορών.
Η Νταγκμαβίτ Μότζες δεν αναφέρθηκε ειδικά στο σύστημα σταθεροποίησης του αεροσκάφους (MCAS), για το οποίο υπάρχουν υποψίες ότι ευθύνεται για το δυστύχημα, αλλά αναφέρθηκε σε μία επαναλαμβανόμενη κατακόρυφη καθοδική κίνηση του αεροσκάφους.
Το MCAS ("Maneuvering Characteristics Augmentation System"), έχει σχεδιασθεί ειδικά για το 737 MAX , για την διόρθωση μία ανωμαλίας της αεροδυναμικής που συνδέεται με τα αυξημένο βάρος των κινητήρων.
Σε ειδοποίηση που απηύθυνε προς τα πληρώματα στις 6 Νοεμβρίου, η Boeing εξηγούσε ότι ένα σφάλμα του αισθηστήρα που μετρά την γωνία προσβολής (AOA, αισθητήρας γωνίας προσβολής) μπορεί να οδηγήσει το σύστημα MCAS να φέρει το αεροπλάνο ξαφνικά σε πορεία «με την μύτη προς το έδαφος».
Για την διόρθωση του σφάλματος, συνιστούσε στους πιλότους να απενεργοποιήσουν τον μηχανισμό «αποσυνδέοντας τα ηλεκτρικά συστήματα εξισορρόπησης» του αεροσκάφους και αυτό, «μέχρι το τέλος της πτήσης».
Ο επικεφαλής της Ethiopian Airlines Τίβολντ ΓκεμπρεΜαριάμ δηλώνει σε σημερινή ανακοίνωσή του «πολύ υπερήφανος για τους πιλότους μας , που ακολούθησαν τις συνιστώμενες επείγουσες διαδικασίες και για το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού σε μία τόσο δύσκολη περίσταση».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Είναι αδύνατον να αναχαιτιστεί» - Θα έχει τη δυνατότητα να πλήξει στόχους σε όλη την Ευρώπη
Το επιχειρηματικό μοντέλο της κινέζικης πλατφόρμας αμφισβητείται αλλά εκείνη παραμένει ψύχραιμη και αισιόδοξη
Αριθμός ρεκόρ νεκρών - «Το θάρρος και η ανθρωπιά τους συγκρούονται με τις σφαίρες και τις βόμβες»
Tο Ισραήλ μπλοκάρει την είσοδο των καυσίμων, καταγγέλει ο διευθυντής των νοσοκομείων
Η Ντον Ρίτσαρντ κατηγορεί τον ράπερ ότι την υπέβαλε σε χρόνια απάνθρωπων συνθηκών
Έδρασε ομάδα πυροτεχνουργών
Πολεμική υστερία και συνειδητή αναπαραγωγή της παραπληροφόρησης
Σε δηλητηρίαση από μεθανόλη αποδίδεται ο θάνατός τους - Τι την καθιστά τοξική για τον άνθρωπο
Παραμένει αποκλεισμένος ο νότιος τερματικός σταθμός του Γκάτγουϊκ
Χρειάστηκε μόλις 15 λεπτά
«Περιστατικό ασφαλείας» υπό διερεύνηση
Θα παραμείνουν «σοσιαλιστές» ή θα υιοθετήσουν την ταυτότητα του «σοσιαλδημοκράτη»;
Πληροφορίες για ελεγχόμενη έκρηξη
«Δεν βρίσκομαι εδώ για να τσακωθώ για τις τουαλέτες» - Απάντηση στον πόλεμο που δέχεται
Πού βασίζεται ο σχεδιασμός του πυραύλου και το ενδεχόμενο μεταφοράς πυρηνικών
Η επίθεση καταγράφηκε από κάμερα
Σαν σήμερα πριν 38 χρόνια ο «Iron Mike» έγινε ο νεότερος πρωταθλητής βαρέων βαρών στην ιστορία
Ήταν μέλος της ομάδας της υπεράσπισης στη δίκη του στην αμερικανική Γερουσία το 2020
α δύο τρίτα των Βρετανών υποστηρίζουν το σχέδιο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.