Κοσμος

«Πόλεμος» Gucci και Louis Vuitton για την αγορά της Κίνας

Η ασιατική χώρα θα συνεισφέρει κατά 22% στην ανάπτυξη της αγοράς πολυτελών ειδών

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
15323866.jpg
© EPA/HOW HWEE YOUNG

Η πρώτη πράξη του «εμφύλιου» πολέμου μεταξύ των ομίλων Kering και Moët Hennessy Louis Vuitton έγινε για τη διεκδίκηση του ιταλικού οίκου πολυτελών ειδών Gucci, η οποία έληξε με την επικράτηση του ομίλου Kering. Τώρα, οι δύο όμιλοι ανταγωνίζονται για το ποιος θα επικρατήσει στον χώρο των πολυτελών ειδών στην αγορά της Κίνας, καθώς οι οικονομικοί αναλυτές πιστεύουν ότι το 2018 η συνεισφορά της Κίνας στο ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς πολυτελών ειδών θα φτάσει το 22%, όταν Ευρώπη και ΗΠΑ δεν θα ξεπεράσουν το 10%.

Έτσι, οι δύο όμιλοι έριξαν στη «μάχη» τις δύο ναυαρχίδες τους, Gucci και Louis Vuitton, για να καθορίσουν τον νικητή, με πλειάδα προϊόντων και σε διάφορες τιμές.

Πάντως, και οι δύο όμιλοι δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από την πορεία τους, καθώς ο Kering κατάφερε, στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, να αυξήσει κατά 27%, δηλαδή κατά 3,4 δισ. ευρώ, τα έσοδά του, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, ενώ αντίστοιχα ο Moët Hennessy Louis Vuitton αύξησε τα έσοδά του, το ίδιο χρονικό διάστημα, κατά 10%, δηλαδή κατά περίπου 9 δισ. ευρώ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.