Κοσμος

Σε αυτήν την καφετέρια πληρώνεις δίνοντας τα προσωπικά σου δεδομένα

Το ενδιαφέρον πρότζεκτ των φοιτητών Πανεπιστημίου των Η.Π.Α.

30592837_397928577356114_5869118242148057088_n.jpg
Νίκος Παπαηλιού
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
technology-792175_1280.jpg

Σίγουρα τα έξοδα του καφέ κάθε μήνα είναι κάτι που κάποιους τους προβληματίζει ιδιαίτερα. Ειδικά όσοι πίνουν περισσότερους από έναν τότε είναι λογικό να ψάχνουν συνεχώς τρόπους να μειώσουν τα έξοδα. Στο Ρόουντ Άιλαντ των Η.Π.Α. φαίνεται πως οι φοιτητές του τοπικού Πανεπιστημίου έχουν λύσει το πρόβλημά τους, χάρη στο «Shiru Cafe».

40847094_303399460243876_8314772190717280256_n.jpg
SHIRU CAFE Brown

Φοιτητές από το Πανεπιστήμιο του Μπράουν ξεκίνησαν ένα ιδιαίτερο πρότζεκτ και αφού ζύγισαν τα θετικά και τα αρνητικά άνοιξαν την πρώτη καφετέρια, στην οποία οι πελάτες δεν θα πληρώνουν με χρήματα αλλά παρέχοντας τα προσωπικά τους δεδομένα. Τα έσοδα της καφετέριας θα έρχονται από τους χορηγούς που θα πληροφορούνται τα προσωπικά δεδομένα των φοιτητών πελατών και οι τελευταίοι θα απολαμβάνουν δωρεάν τον καφέ τους, απλά και μόνο δίνοντας τα data τους. Κάτι, που μεταξύ μας όλοι λίγο-πολύ το κάνουμε καθημερινά άθελά μας με όλες τις εφαρμογές που κατεβάζουμε.

Η επιχείρηση, που διοικείται από Ιάπωνες φοιτητές, απευθύνεται στο φοιτητικό κοινό του Ρόουντ Άιλαντ, ενώ και οι υπάλληλοι με τη σειρά τους δίνουν πληροφορίες για τους συνεργάτες της επιχείρησης στους πελάτες. Παράλληλα, οι σπόνσορες φυσικά διαφημίζονται παντού, μέσα και έξω από το κατάστημα. Win, win, win.

31290660_221199068463916_179908823884369216_n.jpg
Οι Ιάπωνες φοιτητές που είναι πίσω από το Shiru Cafe

Τα Shiru Cafe λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο αρκετά χρόνια σε χώρες, όπως η Ιαπωνία και η Ινδία, και εκεί οι μαθητές που απολαμβάνουν δωρεάν τον καφέ τους θα πρέπει να συμπληρώνουν το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό, το mail και την επιλογή που σκέφτονται για την ανώτατη εκπαίδευσή τους. Ήδη το ενδιαφέρον για την επέκταση της επιχείρησης έχει ανέβει κατακόρυφα, καθώς έχουν γίνει αιτήσεις για να ανοίξουν επιχειρήσεις στα Πανεπιστήμια του Χάρβαρντ και του Γέιλ.

Κάποιοι θεωρούν ότι απλά μεγαλώνεις τη λίστα με τα μέιλ σου και κερδίζεις κάθε μέρα τον καφέ σου, όμως άλλοι έχουν ακόμα μερικές ενστάσεις. Αναμφίβολα, το να δίνεις δωρεάν τα προσωπικά σου δεδομένα έχει μεγάλη αξία για τους χορηγούς τέτοιων πρότζεκτ. Αξίζει λοιπόν τον κόπο να τα χαρίσεις για να γλιτώσεις έναν καφέ;

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.