- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σε «λανθασμένους χειρισμούς του πληρώματος» οφείλεται η συντριβή ενός ρωσικού αεροπλάνου Antonov, τον περασμένο Φεβρουάριο, κοντά στη Μόσχα, σύμφωνα με εμπειρογνώμονες.
Η Επιτροπή Ερευνών της Ρωσίας στηρίζει το πόρισμά της στα δεδομένα από την αποκωδικοποίηση των μαύρων κουτιών. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, οι πιλότοι δεν έθεσαν σε λειτουργία το σύστημα των αεροστομίων θέρμανσης, με αποτέλεσμα κατά την απογείωση να πιάσουν πάγο οι σωλήνες Pitot.
Ο κυβερνήτης Βαλερί Γκουμπάνοφ λάμβανε λανθασμένες πληροφορίες από τα όργανα του αεροσκάφους, που του έδειχναν ότι έχανε ταχύτητα. Έτσι, αποφάσισε για να αποκτήσει ταχύτητα να βουτήξει με τη μύτη. Όμως, το αεροπλάνο είχε ήδη πάρει κλίση, ήταν ανεξέλεγκτο και συνετρίβη στο έδαφος.
Στις 11 Φεβρουαρίου, το Antonov 148 της εταιρείας Saratov Airlines κατέπεσε τέσσερα λεπτά μετά την απογείωσή του από αεροδρόμιο της Μόσχας, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οι 65 επιβάτες και τα έξι μέλη του πληρώματος. Από την πρώτη στιγμή, οι ερευνητές της ΜΑΚ εντόπισαν το πρόβλημα στο πάγωμα των σωλήνων Pitot, υποστηρίζοντας ότι το σύστημα θέρμανσής τους δεν λειτουργούσε.
Το σύστημα Pitot επιτρέπει στους πιλότους να ελέγχουν την ταχύτητα του αεροσκάφους, μια παράμετρος που είναι κρίσιμης σημασίας για την πτήση. Αν οι σωλήνες, που βρίσκονται είτε στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους είτε στα φτερά, πιάσουν πάγο ή φράξουν από κάποιο σκουπίδι, οι πιλότοι μπορεί να λαμβάνουν λάθος πληροφορίες για την ταχύτητά τους.
Υπενθυμίζεται ότι ο πιλότος του Antonov είχε πει λίγο πριν από τη συντριβή: «Αυτό ήταν, τη γ@μ@σ@μ@». Είχαν προηγηθεί τα λόγια του συγκυβερνήτη: «Αντιλαμβάνομαι ότι ήθελες, αλλά αντί για αυτό πηγαίνεις προς τα κάτω. Γιατί πας προς τα κάτω; Πού; Ύψος! Ύψος! Ύψος! Πάνω».