- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η μπίρα δεν επιτρέπεται να διαφημίζεται ως «ωφέλιμη» αναφέρει σε απόφασή του το ομοσπονδιακό δικαστήριο της Γερμανίας.
Όλα ξεκίνησαν από την αντιπαράθεση μιας οργάνωσης για την προστασία των καταναλωτών από το Βερολίνο με το ζυθοποιείο Haerle, που εδρεύει στην πόλη Λόιτκιρχ. Η επιχείρηση άφηνε ψευδώς να εννοηθεί ότι τα προϊόντα της έκαναν καλό στην υγεία. Η επίμαχη λέξη «bekoemmlich» υπονοεί -σύμφωνα με την οργάνωση- πως το συγκεκριμένο ποτό μπορεί να είναι «υγιεινό» αλλά και «νόστιμο».
Το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο επικύρωσε την απόφαση κατώτερου δικαστηρίου που είχε κρίνει ότι η λέξη αυτή δεν μπορεί να χρησιμοποιείται στη διαφήμιση ποτών που περιέχουν αλκοόλ σε ποσοστό άνω του 1,2%. Ο όρος bekoemmlich, σύμφωνα με το δικαστήριο, δεν αφορά μόνο τη γεύση αλλά παραπέμπει σε κάτι που είναι «υγιεινό», «ωφέλιμο» ή «εύπεπτο».
Όταν χρησιμοποιείται για τρόφιμα, το ευρύτερο κοινό κατανοεί ότι το προϊόν χωνεύεται εύκολα και γίνεται ανεκτό από το πεπτικό σύστημα ακόμη και μετά από μακροχρόνια κατανάλωση, επισημαίνεται στο σκεπτικό της απόφασης και προστίθεται πως η μπίρα κάποιες φορές μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας.
Η κατανάλωση μπίρας στη Γερμανία έχει μειωθεί κατά 17% από το 1993. Οι ζυθοποιοί, πάντως, ελπίζουν ότι το Μουντιάλ που ξεκινά τον επόμενο μήνα θα αποτελέσει μια «τονωτική ένεση» στα κέρδη τους.
Το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είχε κρίνει το 2012 ότι η ίδια λέξη δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί σε διαφημίσεις κρασιού.