- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το Seabed Constructor, το σκάφος που χρησιμοποιείται από την αμερικανική εταιρεία Ocean Infinity για τον εντοπισμό της πτήσης MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών που αγνοείται από το 2014, έφθασε στην προκαθορισμένη περιοχή και ξεκίνησε τις έρευνες, όπως ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τρίτης το Υπουργείο Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας.
Στην ίδια ανακοίνωση γνωστοποιείται πως η Ocean Infinity ξεκίνησε τις έρευνες, ενεργοποιώντας το πρώτο αυτόνομο υποβρύχιο σκάφος (AUV), τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.
Το Seabed Constructor μεταφέρει 8 τέτοια σκάφη, εξοπλισμένα με αισθητήρες, ανιχνευτές και κάμερες. Η Ocean Infinity δήλωσε ότι τα σκάφη αυτά έχουν την δυνατότητα να χτενίζουν 1.200 τετραγωνικά χιλιόμετρα την ημέρα, πολύ γρηγορότερα σε σχέση με τις προηγούμενες έρευνες, το οποίο σημαίνει ότι θα καλύψουν ολόκληρη την περιοχή των ερευνών μέσα σε τρεις ή τέσσερις εβδομάδες.
90 ημέρες προθεσμία
Η κυβέρνηση της Μαλαισίας υπέγραψε νωρίτερα αυτόν τον μήνα μια συμφωνία με την Ocean Infinity, η οποία δίνει στην αμερικανική εταιρεία περιθώριο 90 ημερών για να εντοπίσει το αγνοούμενο αεροσκάφος.
Η συμφωνία είναι του τύπου «no cure no fee», που σημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα λάβει αμοιβή εάν οι έρευνες αποβούν άκαρπες,. Εάν βρεθούν τα συντρίμμια ή το μαύρο κουτί, η Μαλαισία θα καταβάλει έως και 70 εκατ. δολάρια στην εταιρεία, ανάλογα με το μέγεθος της περιοχής που θα έχει ερευνηθεί.
Η πτήση MH370, από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο, με 239 επιβαίνοντες, εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου του 2014 χωρίς ποτέ να βρεθούν συντρίμμια.